کد خبر : 1653105 | 11 آذر 1398 ساعت 15:45 | 60.2K بازدید | 0 دیدگاه

برای دمبله جانشین نمی آید

کوین بواتنگ، درس عبرتی بزرگ برای بارسلونا

بارسلونا هیچ علاقه ای برای جذب یک مهاجم در انتقالات زمستانی 2020 ندارد.

کوین بواتنگ، درس عبرتی بزرگ برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، عثمان دمبله در جریان بازی با بروسیا دورتموند مصدوم شد و سپس اعلام شد که دو ماه و نیم به دور از میادین خواهد ماند. خبری بسیار بد برای ستاره فرانسوی که سومین مصدومیت فصلش را تجربه می کند. برای سران بارسا نیز این خبر باورنکردنی بود چرا که دمبله در هفته های اخیر بسیار خوب تمرین کرده بود و سبک زندگی خارج از فوتبالش را نیز کاملا تغییر داده بود.

 

 

1455795

 

 

اکنون این سوال وجود دارد که بارسا پس از مصدومیت دمبله در زمستان مهاجم جدید جذب خواهد کرد یا خیر؟

 سال گذشته بارسا کوین پرینس بواتنگ را در انتقالات زمستانی به خدمت گرفت و خیلی زود مشخص شد که مرتکب اشتباهی بزرگ شده است. ستاره غنایی هرگز نتوانست برای بارسا بدرخشد و قرارداد شش ماهه قرضی او در پایان فصل به اتمام رسید و تمدید نشد.

اریک آبیدال و رامون پلانس از تیم مدیریت ورزشی بارسا به این نتیجه رسیده اند که امسال دیگر آن اشتباه را تکرار نکنند و به جای جذب یک مهاجم جدید، روی ستاره های جوان شان یعنی آنسو فاتی و کارلس پرز حساب باز کنند.

 

 

1433502

 

 

جذب یک مهاجم بزرگ و باکیفیت در زمستان تقریبا غیرممکن است و بارسا ترجیح می دهد به جوانانش چشم بدوزد. فاتی و پرز در ابتدای فصل و روزهای غیبت سوارز و مسی بسیار خوش درخشیدند و ثابت کردند که هزینه کردن برای جذب یک مهاجم جدید، کار معقولانه ای نخواهد بود.

همچنین عدم جذب یک مهاجم جدید از لحاظ روحی به دمبله نیز کمک خواهد کرد و این نشان می دهد که باشگاه تا چه اندازه به وی اعتماد دارد.

 

 

دیدگاه‌ها