کد خبر : 1653118 | 11 آذر 1398 ساعت 16:52 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی حق دارد ولی شرایط ما سخت است

فتحی: عمدی نه ولی کار زاهدی‌فر شائبه برانگیز است

مدیرعامل استقلال می گوید هرگز نگفته کار زاهدی فر در اعلام نکردن پنالتی سپاهان عمدی بوده است.

فتحی: عمدی نه ولی کار زاهدی‌فر شائبه برانگیز است

به گزارش "ورزش سه"، قضاوت محمدحسین زاهدی فر در بازی برابر سپاهان باعث اعتراض شدید استقلالی ها شده است، در این بین امروز نقل قولی از امیرحسین فتحی منتشر شد که کار داور در اعلام نکردن پنالتی اشتباه نه، یک تخلف بزرگ بوده است.

 

امیرحسین فتحی در گفت و گو با ورزش سه اظهار نظر متفاوتی در مورد داوری زاهدی فر و البته شرایط استقلال انجام داد که در ادامه آن را می خوانید:

 

ظاهرا از داوری بازی استقلال- سپاهان به شدت ناراحت هستید.

شما می گویید ناراحت نباشم؟ سه امتیاز بازی با سپاهان که حق مسلم ما بود از استقلال گرفته شد و به جز این صدرجدول هم از ما گرفته شد.

 

به نظر شما این اظهار نظرها تاثیری در نتیجه بازی ایجاد می کند؟

چه کار کنیم؟ حداقل اعتراض می کنیم تا در بازی های بعدی این اتفاق برای ما نیفتد. ما می خواهیم روبه جلو حرکت کنیم و نباید این مسائل جلوی راه ما را بگیرد.

 

شما امروز تلویحا گفیتید اشتباه های زاهدی فر عمدی بوده است.

من نگفتم عمدی بوده است ولی به هرحال یک سوال مهم برای من پیش آمده است، بلند قامت ترین بازیکن سپاهان توپ را با دست زده است، چطور می شود آن صحنه را ندید آن هم در شرایطی که زاهدی فر در دو قدمی توپ ایستاده بود. چرا بقیه داوران این هند واضح را اعلام نکردند؟ به نظر شما این صحنه عجیب نیست؟

 

حرف آخر را بزنید، آیا این صحنه عمدی بود؟

من هرگز به جامعه پاک داوران تهمت نمی زنم، قشری که کم درآمدترین عضو جامعه فوتبال هستند اما واقعا این تصمیم ها جای سوال دارد. سوال من این است که چرا خود زاهدی فر صحبت نمی کند بگوید چطور این صحنه را ندیده است تا ما هم بدانیم و دیگر اعتراض نکنیم؟ این حداقل حق هواداران استقلال است.

 

ولی هواداران استقلال می گویند زاهدی فر در بازی با صنعت نفت هم دو پنالتی صد در صد برای استقلال نگرفت.

فقط بازی با صنعت نفت نیست، ایشان فصل قبل هم در دو بازی به ضرر استقلال سوت زدند. این ها مسائلی است که به نظر من شائبه برانگیز است و باید به آن رسیدگی شود. من از فدراسیون فوتبال می خواهم نظارت دقیق تری در بازی ها داشته باشند.

 

چقدر بحث حضور استراماچونی در تیم ملی جدی است؟

من نمی دانم این شایعات از کجا مطرح می شود، آقای استراماچونی با ما قرارداد دو ساله دارد و من تا این لحظه بحثی در مورد حضور ایشان در تیم ملی نشنیده ام. شک نکنید ایشان در استقلال خواهند ماند.

 

در قرارداد استراماچونی بندی مبنی بر جدایی وجود ندارد؟

هیچ بندی و ما تا آخر لیگ بیستم در خدمت این مربی با دانش و کاربلد هستیم.

 

ولی استراماچونی در مصاحبه با یک رسانه ایتالیایی از شرایط خود در استقلال ابراز نارضایتی کرده است.

من به ایشان حق می دهم و می دانم ناراحت هستند ولی شرایط ما سخت است، ما هم در تامین منابع و هم انتقال پول با مشکل روبرو هستیم و حق بدهید که نتوانیم راحت پول را منتقل کنیم. از آقای استراماچونی بابت صبرشان تشکر می کنم و به زودی این مشکل حل می شود.

 

یعنی ناراحتی استراماچونی به زودی برطرف خواهد شد؟

بله، ما همانطور که قبلا به ایشان و بازیکنان خارجی پول داده ایم و سال قبل قرارداد خارجی ها را تسویه کردیم امسال هم این کار را انجام می دهیم و جای نگرانی وجود ندارد.

 

 هواداران استقلال دوست دارند این تیم در یک چهارم نهایی با پرسپولیس بازی کند، نظر شما در این باره چیست؟

در این که استقلال بسیار آماده و سرحال است هیچ شکی نیست ولی برای من فرقی ندارد به کدام تیم بخوریم، ما می خواهیم قهرمان شویم و امیدوارم با قرعه مناسبی روبرو شویم.

دیدگاه‌ها