کد خبر : 1653119 | 11 آذر 1398 ساعت 16:50 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: گریزمان از واکنش هواداران اتلتیکو آگاه بود

لوئیس سوارز می گوید گریزمان از پیروزی بارسا بر اتلتیکو خوشحال شده و می دانست هواداران تیم سابقش بر علیه او چه کارهایی خواهند کرد.

سوارز: گریزمان از واکنش هواداران اتلتیکو آگاه بود

به گزارش "ورزش سه"، نمایش عالی مارک آندره تراشتگن درون دروازه بارسا در بازی شب گذشته برابر اتلتیکو نقش بسیار مهمی در برتری کاتالان ها داشت. هرچند مسی با گل دقیقه 86 خود برتری را به نام بارسا کرد ولی اگر مهارهای عالی تراشتگن در هر دو نیمه نبود، شاید گل مسی دردی از بارسا دوا نمی کرد.

همانطور که انتظار می رفت، گریزمان نیز در ورزشگاه با واکنش های تند هواداران اتلتیکو روبرو شد و بارها علیه او سوت ها و شعارهای اعتراضی سر دادند.

 

 

Barcelona Luis Suarez Antoine Griezmann Atletico

 

 

لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسا در مورد استقبال منفی از گریزمان در وندامتروپولیتانو گفت:« گریزمان به خوبی می دانست که چه چیزی در ورزشگاه انتظارش را می کشد. او دوران موفقی در اتلتیکو داشت و هر بازیکنی با شرایط گریزمان ممکن است چنین شرایطی را در بازگشت به ورزشگاه سابق خود تجربه کند. در هر صورت گریزمان را در پایان بازی خوشحال از کسب پیروزی دیدم.»

 

پیروزی بر اتلتیکو:« می دانستیم که بازی سختی خواهد شد. چه در زمین اتلتیکو و چه در نوکمپ، مغلوب کردن این تیم کار دشواری است. آنها چندین بار خطرساز شدند و البته ما هم شانس های خوبی برای گلزنی داشتیم. هر تیمی اول به گل می رسید، بخت بیشتری برای پیروزی داشت و خوشبختانه ما زودتر به گل رسیدیم.»

 

دیدگاه‌ها