کد خبر : 1653258 | 12 آذر 1398 ساعت 13:08 | 144.5K بازدید | 0 دیدگاه

منزوی: اراده‌ای بالاتر از هوادار استقلال و پرسپولیس نیست

واکنش هیئت مدیره استقلال به صحبت‌های انصاری‌فرد

عضو هیئت مدیره استقلال می گوید امکان ندارد عاملی بتواند جلوی قهرمانی یک تیم را بگیرد اما در عین حال تایید می کند که ارکان فوتبال به نفع یک تیم خاص است.

واکنش هیئت مدیره استقلال به صحبت‌های انصاری‌فرد

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل پرسپولیس روز گذشته در برنامه فوتبال برتر حاضر شد و در آن اعلام کرد که قوانین فوتبال به نفع یک تیم خاص است و عده ای هستند که نمی خواهند پرسپولیس برای چهارمین سال متوالی قهرمانی شود.


فتحی در واکنش به صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: من این موضوع را به این غلیظی که آقای انصاری‌فرد مطرح کرده نمی‌بینم و اینقدر فوتبال را پیچیده نمی‌بینم. در فوتبال ماه زیر ابر نمی‌ماند و افشا می‌شود. بعضی وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد ولی باید به زیبایی‌های فوتبال نگاه کرد. چیزهایی است مثل همین اتفاقات داوری ولی به نظر من تمام شده است. آقای انصاری‌فرد هم درباره صحبت‌هایشان دلایل خودشان را دارند و حتما نظراتشان محترم است. ایشان شاید مدارکی دارند و چیزهایی به دست‌شان رسیده ولی من فوتبال را به این پیچیدگی‌ها نمی‌بینم.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است چنین چیزی وجود داشته باشد تا جلوی قهرمانی یک تیمی را بگیرند، گفت: با کمال احترام به مدیرعامل پرسپولیس می‌گویم که چنین  چیزی امکان ندارد. باید خودمان مشکلات‌مان را حل کنیم ولی به این پیچیدگی نیست و دستی به این قدرت که بالاتر از هواداران استقلال و پرسپولیس باشد تا این تیم‌ها را از قهرمانی بیندازد، نیست. یکسری مشکلات است که باعث می‌شود رقبای این دو باشگاه قوی‌تر شوند.

 

کامران منزوی در مورد شایعه پیشنهاد به استراماچونی برای سرمربیگری تیم ملی گفت: قرارداد استراماچونی  2 ساله است و نکته‌ جدیدی توسط آقای فتحی به هیئت مدیره ارائه نشده و همان قرارداد و با همان شرایط پابرجاست و تغییر جدیدی اعلام نشده است. درباره حضور استراماچونی  در تیم ملی باید بگویم که این موضوع فرافکنی است و دوستان ما در فدراسیون صددرصد انتخاب‌شان را کرده‌اند. آنها می‌خواهند که هواداران استقلال بیشتر از این آزرده نشوند که چرا تمام ارکان فدراسیون در اختیار یک رنگ به خصوص است. این حرف‌ها اصلا سندیت ندارد.

دیدگاه‌ها