کد خبر : 1653459 | 13 آذر 1398 ساعت 14:39 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتظار این توپ طلا را نداشتم

شگفت زدگی مادر مسی از توپ طلای ششم

سلیا کوچیتینی مادر لیونل مسی باور نمی کرد که پسرش برای ششمین بار فاتح توپ طلا شده است.

شگفت زدگی مادر مسی از توپ طلای ششم

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دوشنبه شب در پاریس برای ششمین بار فاتح توپ طلا شد تا از این حیث رکورددار شود. خیلی ها گمان می کردند که این عنوان به ویرژیل فن دایک ستاره هلندی لیورپول برسد ولی در نهایت مسی با 7 امتیاز اختلاف توانست بار دیگر پس از سال 2015 برنده توپ طلا شود.

 

 

1456176

 

 

سلیا کوچیتینی مادر لیونل مسی از زمانی که این بازیکن 15 ساله بود و دوران فوتبالش را در بارسا شروع کرد، بسیار به ندرت مصاحبه کرده است. او اما پس از اینکه مسی ششمین توپ طلای خود را کسب کرد، در مصاحبه با رادیو سی ان ان آرژانتین گفت:« او همیشه من را هیجان زده می کند و هر بار از موفقیت هایش سورپرایز می شوم. بالاتر از توانایی های یک فوتبالیست، پسرم یک انسان بزرگ است و این مهمتر از هر چیزی است.

خیلی خیلی خوشحالم و اعتراف می کنم که فکر نمی کردم لئو به توپ طلای ششم برسد. تصورمان بر این بود که توپ طلای پنجم، آخرین توپ طلای او خواهد بود. به همین دلیل واقعا شگفت زده شدیم و لذت بسیاری داشت.»

 

 

1456177

 

 

مادر مسی با اشاره به انتقادهایی که از پسرش در آرژانتین می شود، گفت:« واضح است که ناراحت می شوم. معتقدم می شود بدون توهین و مسخره کردن به انتقاد از یک بازیکن پرداخت. شما فکر می کنید که لئو دوست ندارد با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی یا کوپا آمه ریکا شود؟ او اولین کسی است که از ناکامی های آرژانتین آزرده خاطر می شود.

همه ما می دانیم و خودش هم می داند که نسبت به کشورش یک دین بزرگ دارد اما بازهم می گویم که می توان انتقاد کرد و به اظهارنظر منفی پرداخت بدون اینکه توهینی در کار باشد. اولین منتقدان لئو، خانواده اش هستند. من خودم اگر پسرم بد بازی کند، از او انتقاد می کنم ولی او عاشق کشورش است و هدفی جز موفقیت با پیراهن آرژانتین ندارد.»

 

دیدگاه‌ها