کد خبر : 1653497 | 13 آذر 1398 ساعت 16:42 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

صخره‌ها مانع از کامیابی منصوریان در اصفهان؟

در شرایطی که علیرضا منصوریان به پیروزی خانگی مقابل پرسپولیس می‌اندیشد به نظر می‌رسد خط تهاجمی او کار سختی برابر خط دفاعی سرخ‌ها داشته باشند.

صخره‌ها مانع از کامیابی منصوریان در اصفهان؟

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نمایش موفقی که خط دفاعی پرسپولیس در جدال با نفت آبادان در جام حذفی داشته، گابریل کالدرون قصد دارد بعد از مدت‌ها دست از تغییرات در این بخش بردارد و بار دیگر به زوج خط دفاعی موفق تیمش در اصفهان میدان خواهد داد.


سیدجلال حسینی، کاپیتان باتجربه سرخپوشان که طی فصول اخیر نمایشی درخشان در رهبری خط دفاعی این تیم از خود به جا گذاشته، در کنار شجاع خلیل زاده به دنبال این خواهند بود تا در فولادشهر مانع از این شوند که حریف جشن شادی خود را برگزار کند. ذوب آهن در خط هجومی خود بازیکنان تاثیرگذاری همچون ارسلان مطهری، علیرضا منظمی، قاسم حدادی‌فر و دانیال اسماعیلی‌فر را در اختیار دارد که مساله باعث می‌شود سرخپوشان در خانه حریف کار سختی پیش رو داشته باشند.


پرسپولیس در این فصل چهار شکست در نیم فصل ابتدایی داشته که در آن تنها در جدال با تراکتور این زوج در خط دفاعی به میدان رفته بودند.


با این شرایط گابریل کالدرون امیدوار است با سود بردن از این زوج موفق که طی فصول اخیر تاثیر بالایی در نمایش تدافعی و آماری این تیم از خود به جا گذاشته‌اند، در فولادشهر دست پر از زمین خارج شود و هجمه‌های علیه خود را کاهش و امیدوار به ادامه فصل باشد. سیدجلال حسینی در زمان حضور در نفت تهران با هدایت علیرضا منصوریان در این تیم با او همکاری داشته و در جدال دربی نیز موفق شده بود زننده یکی از گل‌های تیمش در پیروزی 3-2 استقلال با هدایت مربی کنونی ذوب آهن باشد. خلیل زاده نیز که اکنون در رقابت آسیایی توانسته گوی سبقت از رقیب مالزیایی خود در نظرسنجی زیباترین گل فصل گذشته لیگ قهرمانان برباید، بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی نیمکت نشینی مقابل نفت مسجد سلیمان که با شکست سرخ‌ها همراه بود، برای دومین هفته در کنار سیدجلال حسینی قرار خواهد گرفت و امیدوار به ثبت یک کلین شیت شیرین دیگر خواهد بود.

دیدگاه‌ها