کد خبر : 1653500 | 13 آذر 1398 ساعت 18:00 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: در مورد تمدید اریکسن صحبت کردم

ژوزه مورینیو تایید کرد که در مورد تمدید کریستین اریکسن با سران تاتنهام صحبت کرده است.

مورینیو: در مورد تمدید اریکسن صحبت کردم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن فصلی عجیب و غریب را در تاتنهام پشت سر می گذارد. ستاره ای که در 5 فصل گذشته رهبر و کارگردان تاتنهام در خط میانی بود، فصل جاری دچار افت محسوسی شده است. بسیاری معتقدند که تمایل او برای جدایی از باشگاه لندنی در تابستان و مخالفت سران باشگاه دلیل این افت است.

اریکسن یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد و رئال مادرید بود و گفته می شود این دو باشگاه همچنان علاقه خود را به ستاره دانمارکی حفظ کرده اند. اریکسن می تواند فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم موردنظرش شود چرا که قراردادش تا ژوئن 2020 اعتبار دارد.

 

 

1456392

 

 

ژوزه مورینیو سرمربی جدید تاتنهام در نشست خبری بازی با یونایتد و در مورد تمدید با اریکسن گفت:« اگر بگویم در این مورد با سران باشگاه حرف نزده ام، به شما دروغ گفته ام. باید ببینیم که چه خواهد شد و از حالا نمی توان در مورد این مساله با قطعیت ابراز نظر کرد.»

مورینیو البته فاش نکرد که تمایل خود بازیکن به تمدید است یا همچنان روی جدایی اصرار دارد.

 

مورینیو بار دیگر از علاقه اش برای چالش های بزرگ و مقابله با تیم های بزرگ صحبت کرد و گفت:« همیشه بازی برابر تیم های بزرگ را دوست داشته ام و این برای من خیلی مهم است. صادقانه بگویم که در یونایتد بر تجربیاتم افزوده شد. در این تیم پیروز شدم، شکست خوردم و در مجموع چیزهای زیادی یاد گرفتم. در مدتی که از مربیگری به دور بودم نیز فرصت خوبی مهیا شد تا بیشتر تمرکز کنم و چیزهای جدیدتری یاد بگیرم.»

 

دیدگاه‌ها