کد خبر : 1653519 | 13 آذر 1398 ساعت 17:44 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم که کمال برگشته است

کالدرون: سه مدافع بین‌المللی خوب داریم

سرمربی پرسپولیس در اظهار نظری جالب گفت: درست است نتایجی که باید نگرفتیم اما تیم ما در بازی های اخیر موقعیت های زیادی ایجاد کرد.

کالدرون: سه مدافع بین‌المللی خوب داریم

به گزارش "ورزش ‌سه"،  گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با ذوب‌آهن شرکت کرد و گفت: مرسی از مهمان نوازی شما و از اینکه اینجا هستیم خیلی خوشحالیم. همانطور که شما می‌دانید این یک بازی سخت برای ما است. تیم پرسپولیس 9 سال است که در خانه ذوب‌آهن به برتری نرسیده و آن‌ها دو بازی آخر خود را بسیار خوب بودند. ولی خیلی به تیم و روحیه بازیکنانم اطمینان دارم. همانطورکه گفتم ذوب‌آهن خیلی خوب است و در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته اما امسال در اوایل مشکل داشتند و در دو بازی آخر خیلی خوب بودند. بعد از اینکه بازی با نساجی لغو شد تمرینات خیلی خوبی داشتیم. تیم در تمرینات آماده بود و آماده دیدار فردا هستیم.

 


*فردا می‌بینید بیرانوند بازی می‌کند یا خیر
در این مورد فردا ترکیب را می‌بینید. این یک افتخار برای ما و فوتبال ایران است که علی (بیرانوند) جزو سه بازیکن برتر آسیا باشد و بهترین دروازه‌بان آسیا باشد.

 


*درست است، نتایج خوبی نگرفته‌ایم
من به تمامی نظرها احترام می گذارم. وقتی این چالش را پذیرفتم، می دانستم چیست و به همین خاطر پذیرفتم. می دانستم قهرمانی چهارم چقدر سخت است. من به توانمندی بازیکنانم ایمان دارم و اگر سه بار توانستند بازهم می توانند به قهرمانی برسند. درست است نتایجی که باید نگرفتیم اما تیم ما در بازی های اخیر موقعیت های زیادی ایجاد کرد. وقتی بتوانیم این موقعیت ها را به گل تبدیل کنیم تیم بهتر خواهد شد.

 


*خوشحالم که کمال برگشته
کمال امروز بعد از عمل جراحی و ریکاوری اولین بار در لیست هجده نفره قرار گرفته و این اتفاق جدیدی است که افتاده است. خوشحالیم که کمال برگشته چون بازیکن مهمی برای ما است البته او زمان نیاز دارد تا آماده تر شود. چون خیلی تلاش می کند و بسیار حرفه ای است دوست داشتم از امروز همراه ما باشد.

 


*بهترین خط دفاعی را داریم
خط دفاعی ما، هافبک و دروازه بان خیلی عالی هستند. بهترین چیزی که داریم خط دفاعی مان است. مسلما سه دفاع وسط خوب داریم و یکی همیشه بیرون می ماند. هرسه مدافع ما در سطح بین المللی هستند. طبیعتا اگر با سه دفاع بازی نکنیم یکی از آن ها بیرون می ماند. از هر سه آن ها خیلی راضی هستم. خط دفاعمان همیشه خوب بوده است. تا اینجا یک مصدومیت و شجاع محرومیت داشته ، ولی این طبیعی است که این سوال را بپرسید اما مطمئن هستم هرکدام بازی کنند در دفاع منسجم و خوب هستیم. برای من به عنوان مربی داشتن سه بازیکن طراز اول در دفاع عالی است دوست دارم در بقیه پست ها همینگونه باشد چون رقابت طولانی است. وقتی شجاع محروم شد یکی دیگر جایگزین شد و خوب بازی کرد. وقتی سید مصدوم شد یکی دیگر بازی کرد و خوب بود. وقتی کنعانی بازی نمی کند بازهم خوب هستیم.

دیدگاه‌ها