کد خبر : 1653520 | 13 آذر 1398 ساعت 17:50 | 76.4K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه رسانه‌ای

فسخ قرارداد مارک ویلموتس و فدراسیون ایران؟

از دقایقی پیش شایعه‌ای در رسانه‌ها مبنی بر پایان کار مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران منتشر شده است.

فسخ قرارداد مارک ویلموتس و فدراسیون ایران؟

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس بعد از دو شکست برابر بحرین و عراق که شرایط جدول را علیه تیم ملی کرده، با هجمه وسیع رسانه‌ای مواجه شده است و این در حالیست که رفتار او بابت عدم حضور به موقع در اردوی تیم ملی پیش از جدال با عراق نیز دیگر گلایه فوتبال‌دوستان ایرانی بود. ویلموتس اما چندی پیش با انتشار چند توئیت موضع خود را در قبال همکاری با فدراسیون اعلام کرد و از انجام نشدن تعهدات و ... به عنوان دلیلی برای مشکلات همکاری خود و فدراسیون ایران نام برده بود.


در نهایت نیز طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر پایان همکاری با ویلموتس منتشر شد و مهدی تاج و دیگر فدراسیون نشینان نیز واکنش مثبتی به این موضوع نشان دادند، تا جایی که رییس فدراسیون ایران لحظاتی بعد از پایان مراسم انتخاب برترین‌های آسیا از هنگ کنگ به ترکیه سفر کرد و خبر از اتفاق بزرگ برای فوتبال ایران داد.


این اظهارنظر اینستاگرامی مهدی تاج را خیلی‌ها به معنای پایان همکاری ویلموتس با فدراسیون ایران دانستند و این در حالی بود که فدراسیون تا به اینجا بخش عمده ای از مطالبات این مربی بلژیکی را پرداخت کرده بود و گمانه‌زنی‌ها از خسارت فسخ قرارداد با این مربی خبر می‌داد.


با این حال فدراسیون فوتبال امیدوار بود در شرایطی که مطالبات او را طبق وعده پرداخت کرده بود، موفق شود به همکاری هفت ماهه او با تیم ملی خاتمه دهد. در این زمینه از لحظاتی پیش خبری در رسانه‌ها و عمدتا فضای مجازی مبنی بر پایان همکاری فدراسیون و ویلموتس بعد از جلسه طولانی مدت در ترکیه منتشر شده است. خبرگزاری مهر نیز به شکل رسمی این قطع همکاری را تایید کرده و مدعی شده که تاج با ویلموتس به توافق در این زمینه دست یافته است.


علوی، روابط عمومی فدراسیون اما در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته در این زمینه پاسخ روشنی نداد و مدعی شد که هنوز اتفاق قطعی در این زمینه رخ نداده است: در حال حاضر جواب قطعی  معلوم نیست و در حال برگزاری جلسه با وکلای او هستند. طی دو سه روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها