کد خبر : 1653542 | 13 آذر 1398 ساعت 19:20 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

روز انتقام در ورزشگاه وطنی؛

بالاخره سپاهانی‌های نساجی به قلعه‌نویی رسیدند (عکس)

در پنجره تابستانی لیگ نوزدهم، سه بازیکن سپاهان از این تیم جدا شدند و حالا هر سه در نساجی مازندران بازیکن ثابت به شمار می روند.

 

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای سپاهان در شرایطی با نائب قهرمانی خاتمه یافت که برخی از بازیکنان این تیم از شرایطشان رضایت نداشتند و از عملکرد برخی هم امیرقلعه نویی رضایت نداشت، تا با پایان فصل شاهد جدایی نزدیک به 10 بازیکن از این تیم باشیم.

 

در این بین حسن جعفری، میلاد سرلک و رضا دهقانی سه بازیکنی بودند که برای تجربه یک فضای جدید و پیدا کردن فرصت بیشتر برای بازی، نساجی قائمشهر را برای ادامه فوتبال برگزیدند.

 

جعفری در ابتدای لیگ هفدهم از شهر خودرو (پدیده سابق) به تیم سابقش سپاهان بازگشت ولی اگرچه در فصل اول بازیکن ثابت تیمش بود و در لیگ هجدهم هم نزدیک به 15 بازی برای طلایی پوشان بازی کرد ولی به دلیل اینکه انتخاب دوم امیرقلعه نویی در دفاع راست بود، تصمیم به جدایی گرفت.

 

1456503

 

برای میلاد سرلک و رضا دهقانی اما شرایط متفاوت بود؛ سرلک که از آکادمی باشگاه سپاهان رشد کرده، در لیگ شانزدهم و زیر نظر عبدالله ویسی یکی از بازیکنان ثابت تیم شده بود و امیرقلعه نویی هم در بازی های ابتدایی لیگ هجدهم به او فرصت بازی داد ولی رفته رفته مصدومیت او را از لیست بازیکنان مورد نظر امیرقلعه نویی دور کرد تا سرلک که دیگر جایی در ترکیب سپاهان نداشت، نساجی را برای ادامه فوتبال انتخاب کند و پس از مدت ها از جمع طلایی پوشان جدا شود.

 

1456504

 

در نهایت دیگر بازیکنی که ترجیح داد از اصفهان به تیم رضا مهاجری کوچ کند، رضا دهقانی بود که در هفته های پایانی لیگ هفدهم توانست نمایش های خوبی با پیراهن طلایی سپاهان ارائه کند و امیرقلعه نویی هم او را در تیمش حفظ کرد ولی این بازیکن 21 ساله وقتی دید فرصتی برای بازی به او داده نمی شود، تصمیم گرفت به قائمشهر برود و توانایی هایش را با پیراهن این تیم نشان بدهد و حالا طی 12 هفته گذشته لیگ نوزدهم با بازی هایی که ارائه داده، خودش را به افکار مهاجری تحمیل کرده است.

 

1456505

 

حالا در شرایطی سپاهان روز آینده در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی می رود که هر سه بازیکن فصل گذشته این تیم، بازیکنان ثابت تیم مهاجری به شمار می روند؛ حسن جعفری مدافع راست تیم خواهد بود و میلاد سرلک هافبک دفاعی قرمزهای نساجی که بازیگردانی را برای آنها انجام خواهد داد و در نهایت هم رضا دهقانی در پست وینگر راست یا چپ به میدان خواهد رفت.

 

جدایی این سه بازیکن از سپاهان به میل خودشان نبود و به این دلیل بود که دوست داشتند بیشتر فرصت حضور در بازی ها را داشته باشند؛ پس روز آینده هر چقدر انگیزه بازیکنان نساجی برای بازگشت به روند پیروزی در ورزشگاه خانگی زیادتر باشد، انگیزه این سه بازیکن مقابل تیم سابقشان دو چندان خواهد بود.


عکس ها: معین نادری

 

دیدگاه‌ها