کد خبر : 1653560 | 13 آذر 1398 ساعت 21:17 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه های تند دستیار کمالوند علیه مدیران پارس

کوروس آقازاده می‌گوید مشخص نیست بازیکنان و مربیان تیم پارس جنوبی با چه کسی طرف هستند و صاحب باشگاه کیست.

گلایه های تند دستیار کمالوند علیه مدیران پارس

به گزارش "ورزش سه"، کوروس آقازاده مربی تیم پارس جنوبی در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی حضور یافت و صحبت های خود را انجام داد.

 

آقازاده در ابتدا گفت: ما شروع خوبی در طول مسابقه داشتیم. گل اول زودهنگامی زدیم و در ادامه هم در نیمه اول خوب توانستیم به تیم مقابل فشار بیاوریم، موقعیت های بعدی هم داشتیم که متاسفانه استفاده نکردیم ولی در نیمه دوم انتظارش را داشتیم که تیم مقابل قطعا روی دروازه ما فشار میاورد اما اشتباه یکی از بازیکنان ما در گرفتن نفر مقابلش باعث شد که گل مساوی را بخوریم. واقعا امروز از کسب این نتیجه مایوس هستیم ولی مشکلات در مجموعه باشگاه دیگر تاثیرش را روی مجموعه تیم گذاشته است. مشکلاتمان خیلی زیاد است. ما امکانات لازم یک تیم لیگ برتری را واقعا نداریم. ما داریم با چنگ و دندان تیم را حفظ می‌کنیم، از جهت تدارکاتی، از جهت امکاناتی و فکر می‌کنم با این اوضاع ادامه راه برای ما خیلی سخت خواهد بود.

وی افزود: نمیدانیم هیات مدیره محترم چه کسانی هستند مدیرعامل کیست. الان حساب باشگاه را بسته اند و اینطور برای ادامه کار بسیار سخت می‌شود. تیمی که می‌خواهد در لیگ برتر کار کند باید تمامی ابزار و امکاناتش را داشته باشد. الان پنجره نقل و انتقالات ما بسته شده، نمی‌توانیم در نیم فصل یار جذب کنیم. عملا در ادامه راه که ۳۰ مسابقه هست و ما ۱۲ مسابقه را انجام دادیم. ممکن است به سمتی برویم که تحلیل برویم و واقعا یاری مسئولین شهر و استان و هرکسی که در این مجموعه است و می تواند به تیم کمک بکند باید بیاید و دست تیم را بگیرد. عملا با این وضعیت اداره کردن تیم خیلی سخت است. الان شما تیم مقابل را نگاه کنید. بالاخره شرایط امکاناتی، هواپیمای اختصاصی. ما الان هنوز شرایطمان را برای هفته بعد و بازی با فولاد نمی دانیم که چطور باید برویم، از کجا برویم، آیا کسی پیدا می‌شود که بخواهد برای تیم هزینه کند، وضعیت هتل مان چه می‌شود. عملا تمرکز بچه های تیم از بین رفته و وقتی تمرکز تیم از بین برود باعث می‌شود بازیکن ما یار مستقیمش را گم کند و در ضربه ایستگاهی گل مساوی را هم بخوریم یا خدای نکرده در بازی های دیگر اتفاق مشابه دیگری پیدا شود.

 


مربی پارسی ها راجع به مشکلات مالی توضیح داد: شما فکر می‌کنید دریافتی بازیکنان تیم چقدر بوده؟ اکثر بازیکنان ما از لیگ یک آمده اند. بازیکنانی هستند با قیمت های خیلی پایین. عملا شما دستتان بسته است. ممکن است در شروع فصل یک دریافتی داشته اند ولی شما خودتان بیایید و بودجه اختصاص یافته به تیم را با بقیه تیم ها مقایسه کنید. شاید کل بودجه یک تیم برابر می شود با یک بازیکن از تیم های متمول و پولدار و سایر تیم های صنعتی. بحثی که هست در فوتبال فقط مسائل فنی حکم فرما نیست بلکه مسائل ذهنی، عوامل روانی، عوامل تدارکاتی، امکانات، تمام این ها مهم است. یعنی باید تمام این ها کامل در اختیار بازیکن و کادرفنی قرار بگیرد و آن موقع کسب نتیجه بخواهند. اگر بودجه اختصاص پیدا کند تیم هم می رود و بازیکن گرانقیمت می خرد، بازیکنی می گیرند که حداقل بتواند گره کارش را باز کند.

او درباره وضعیت تیم پارس توضیح داد: شکایاتی از سالیان قبل بازیکنان تیم و کسان دیگری که از مجموعه تیم که حق و حقوقشان پرداخت نشده باعث شده که فدراسیون فوتبال هم رای به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات بدهد و این مسئله قانون است و ما هم باید به قانون احترام بگذاریم ولی بحث اینجاست که باید مجموعه تیم را کمک کنند. ما مشکل دیگری هم که داریم تعداد مصدومان تیممان خیلی زیاد است یعنی عملا در هر بازی دو سه نفر مصدوم داریم و این خودش مزید بر علت شده که هیچ وقت بازیکنانمان را به طور کامل در اختیار نداشته باشیم.

 

آقازاده همچنین عنوان کرد: الان بازیکن گرجستانی تیممان، کاکاشویلی را تقریبا پنج هفته است در اختیار نداریم. بخاطر آسیبی که به زانو و مینیسک خارجی اش خورد. این قبیل آسیب دیدگی ها برای بازیکنان حساس و کلیدی مجموعه تیممان می‌تواند لطمات جبران ناپذیری بزند. ما بازی را فراموش میکنیم و  از امروز فکر بازی های بعد هستیم و سعی میکنیم امیدوار به آینده باشیم، امیدوار به جامعه مان، امیدوار به مسئولان شهرمان، امیدوار به مجموعه باشگاهمان تا انشاالله بتوانیم موفق باشیم. وضعیت لیگ برترمان هم امسال خیلی ناعادلانه است. یک گروه تیم های متمول و پولدار و یک گروه تیم های فقیر. در اصل چند تیم در بالای جدول می جنگند که اول شوند و سهمیه بگیرند و پایین جدول هم چند تیم می‌جنگند که بمانند و سقوط نکنند. عملا لیگ امسال دو یا سه تکه شده و حالا باید بتوانیم که در این مجموعه راهکاری پیدا کنیم که در آینده موفق باشیم.

دیدگاه‌ها