کد خبر : 1653730 | 14 آذر 1398 ساعت 17:56 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

سومین تساوی متوالی این بار در سرمای تبریز

شاهین با میشو همچنان شکست‌ناپذیر

در سومین بازی با هدایت سرمربی کروات شاهینی ها باز هم نباختند و این بار یقه تیم پرستاره و مدعی تراکتور را در خانه گرفتند.

شاهین با میشو همچنان شکست‌ناپذیر

به گزارش "ورزش سه"، تیم انتهای جدولی شاهین شهرداری بوشهر برای سومین هفته متوالی با هدایت سرمربی جدید خود شکست ناپذیر نشان داد تا با امتیازی ارزشمند تبریز سرد را به سوی جنوب گرم ترک کند.


قعرنشین جدول رده بندی در حالی با هدایت میشو کریستیچویچ به مصاف تراکتور پرستاره در یادگارامام(ره) رفت که کمتر کسی روی امتیاز گرفتن این تیم در تبریز آن هم مقابل تیم مدعی و پرستاره تبریزی حساب باز می کرد، اما بوشهری ها در یک بازی برابر توانستند برای سومین هفته متوالی روی نوار شکست ناپذیری گام برداشته و امیدوارانه به آینده بنگرند.


نکته جالب در خصوص عملکرد میشو در این هفته ها به نظم خوبی برمی گردد که بر شاهین حاکم کرده است، به خصوص در ساختار تدافعی، چون بوشهری ها در این سه بازی دو بار در خارج از خانه در حالی مقابل رقبا موفق به کسب امتیاز شدند که گلی دریافت نکردند. تنها گل خورده این تیم در دوران میشو هم در مصاف با هم استانی آنها یعنی پارس جنوبی بود که از روی نقطه پنالتی به ثمررسید.


با روندی که این مربی سختکوش و دستیار سابق تومیسلاو ایویچ در پیش گرفته حالا بوشهری ها بیشتر از هر زمان دیگر به رخ دادن معجزه و بقای تیم محبوب شان امیدوار شده اند. اتفاقی که می تواند نام میشو را نیز به عنوان یک مربی کاربلد بیشتر از همیشه در فوتبال ایران بر سر زبان ها بیاندازد.

دیدگاه‌ها