کد خبر : 1653746 | 14 آذر 1398 ساعت 18:29 | 79.8K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی و بالاترین نمره بازی بزرگ هفته (عکس)

سید مهدی رحمتی پس از 8 ماه دوری از چمن آزادی، در شرایطی برای تیمش به میدان رفت که علی رغم شکست تیمش نمایش قابل قبولی داشت .

رحمتی و بالاترین نمره بازی بزرگ هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه" حساس‌ترین جدال هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران در حالی دقایقی قبل با پیروزی یک گله شاگردان استراماچونی به پایان رسید که یکی از مهم‌ترین رویدادهای این بازی، بازگشت سید مهدی رحمتی به ورزشگاه آزادی این‌بار در قامت دروازه بان شهر خودرو بود؛ تجربه‌ای که قبلا رحمتی با مس، سپاهان و پیکان برابر استقلال داشت.

 

پیش از لحظه دمیده شدن سوت بازی، رحمتی با دسته گل به سراغ نیمکت استقلال رفت و خوش و بش گرمی با استراماچونی و همبازیان سابق خود داشت و درگوشی لحظاتی با استراما خندان صحبت کرد تا نشان بدهد شرایط روحی خوبی برای این مسابقه دارد.

 

با آغاز بازی، حملات گاه و بی‌گاه خط آتش بی‌رحم استقلال که حالا با اختلاف بهترین خط حمله لیگ هم هست، آغاز شد و شیخ دیاباته و مهدی قائدی به کمک هافبک های خلاق استقلال، از لحظات آغازین فشار روی دروازه شهر خودرو را آغاز کردند.

 

1456784


آمادگی رحمتی روی حملات استقلال کاملا مشهود بود و حتی ضربه سنگین شیخ دیاباته به صورت او، مانع درخشش‌اش در نیمه نخست نشد. این در حالی بود  که مثل بازی نفت خط دفاعی شهر خودرویی‌ها سرحال نبود .البته در نیمه دوم روی اشتباهات دو مدافع میانی و حرکت تیمی و زیبای استقلالی‌ها، توپ در شش قدم به دیاباته رسید و در رحمتی مقابل ضربه مهلک و سنگین شیخ استقلالی‌ها نتوانست دوام بیاورد تا قفس توری شهرخودرو این‌چنین فرو بریزد.


به استناد آمار یازده، سید مهدی رحمتی توانست با اختلاف نسبت به هم‌بازیان فعلی و سابق خود در شهر خودرو و استقلال بهترین بازیکن میدان امروز باشد .

دیدگاه‌ها