کد خبر : 1653866 | 15 آذر 1398 ساعت 14:14 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که نمی برد اما تشویق می شود (عکس)

نساجی دیروز در حالی در برابر سپاهان در خانه متوقف شد که بر اساس دیدگاه کارشناسان داوری گل دوم حریف در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در این بازی هم همانند دیدارهای قبلی خانگی نساجی، در پایان تماشاگران حاضر در استادیوم شهید وطنی قائمشهر رضا مهاجری و شاگردانش را تشویق کردند و این به خاطر نمایش خوبی بود که نساجی در این بازی ارایه داد و اگر کمی خوش شانس بود حتی می توانست بازی را به سود خود به پایان ببرد.

 

تماشاگران نساجی اما دیروز دست به یک کار خوب دیگر هم زدند. تشویق امیر قلعه نویی در ابتدای بازی باعث شد کدورت فصل گذشته از دل سرمربی تیم سپاهان دور شود. در این بازی تماشاگران حاضر در استادیوم فوتبال جذاب و تماشایی را دیدند به این خاطر که این بازی چهار گل داشت و موقعیت های متعدد دیگری هم روی دروازه دو تیم خلق شد و حتی در صحنه هایی به خصوص در نیمه دوم تیم سپاهان هم می توانست گل برتری را به ثمر برساند.

 

تماشاگران با این باور که بالاخره بدشناسی های نساجی تمام می شود این تیم را تشویق کردند و البته از رضا مهاجری هم دفاع می کنند چرا که نساجی خوب فوتبال می کند و با توجه به موقعیت هایی که روی دروازه حریف خلق می کند شانس زیادی برای پیروزی دارد. هر چند در هفته های اخیر نکته آزار دهنده در تیم نساجی از دست دادن موقعیت ها بود که البته در بازی با سپاهان کمرنگ بود و نساجی نیاز به این دارد که در خط دفاع و دروازه بهتر کار کند.

 

دیدار نساجی – سپاهان دیروز در یک فضای خوب برگزار شد و البته نتیجه این دیدار صدرنشینی استقلال را به همراه داشت. چهره مغموم رضا مهاجری در پایان بازی واضح است و قطعا به این خاطر است که تیمش شکست را با پیروزی عوض کرد اما در نهایت به مساوی بسنده کرد. فوتبال مالکانه نساجی اگر چه در هفته های اخیر نتایج ارزشمندی را برای تیم بهمراه نداشت اما دست کم می تواند آینده روشنی را برای تیم نساجی رقم بزند. نساجی این روزها نمی برد اما تشویق می شود و این به خاطر فوتبال خوبی است که بازی می کند. فوتبالی که به دلیل خلق موقعیت ها سرانجام به نتیجه هم خواهد رسید.

 

عکس: معین نادری

 

1457006

 

1457007

 

1457008

 

1457009

 

1457010

 

1457011

 

دیدگاه‌ها