کد خبر : 1653870 | 15 آذر 1398 ساعت 14:30 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه های گرت بیل

پیشنهاد خوب بیاید، شاید بیل از رئال برود

جاناتان بارنت مدیر برنامه های گرت بیل در مصاحبه با بی بی سی تایید کرد که هرچند این بازیکن چندان از بازی در رئال خوشحال نیست ولی هرگز قصد جدایی نداشته است.

پیشنهاد خوب بیاید، شاید بیل از رئال برود

به گزارش "ورزش سه"، وضعیت گرت بیل در رئال، سال به سال بغرنج تر شده است و الان او یکی از بازیکنانی محسوب می شود که کمترین محبوبیت را میان هواداران دارد. بیل به دلیل در پیش بودن دو بازی حساس ولز در مقدماتی یورو 2020، بیش از 4 هفته در تمرینات رئال به بهانه مصدومیت غایب بود ولی با دعوت به تیم ملی، بدون مشکل در تمرینات حاضر شد و در هر دو بازی ولز نیز خوش درخشید. او در بازگشت، سه بازی برابر سوسیداد، پی اس جی و آلاوس انجام داد و اکنون بار دیگر به دلیل مصدومیت، دو بازی پیش روی تیمش را از دست خواهد داد و امید دارد که بتواند به ال کلاسیکو برسد.

تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد جدایی بیل از رئال شنیده می شد اما در نهایت ترجیح داد بماند.

 

 

1305025

 

 

جاناتان بارنت ایجنت گرت بیل در مصاحبه با بی بی سی گفت:« گرت هرگز درخواست جدایی از رئال را نداشته و هنوز از قراردادش چند سال باقی مانده است. تا زمانی که باشگاه او را بخواهد، کار بیشتری در این رابطه نمی توان انجام داد. او البته در رئال سرحال نیست ولی تا زمانی که بازیکن این تیم است، 100 درصد توانش را در زمین خواهد گذاشت و این کار را به بهترین شکل نیز انجام می دهد. گرت قهرمانی همه جام ها را با رئال می خواهد و شرایط روحی او تاثیری روی عملکردش در زمین نمی گذارد.»

 

بارنت ادامه داد:« هرگز کسی نتوانسته بیل را به این متهم کند که در زمین کم می گذارد. او وقتی در 100 درصد آمادگی است، یکی از بهترین های دنیاست و آمار و ارقام نیز نشان می دهد که وقتی بیل در زمین است، شانس پیروزی رئال نیز افزایش می یابد.»

 

جدایی احتمالی:« تضمینی برای اینکه فصل بعد او از رئال خواهد رفت وجود ندارد ولی اگر پیشنهادی خوب و معقول برسد، باید با رئیس باشگاه(فلورنتینو پرز) صحبت کنیم و ببینیم کجای کار هستیم.»

 

 

1443933

 

 

دیدگاه‌ها