کد خبر : 1653888 | 15 آذر 1398 ساعت 16:00 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود رشت 1 بادران 3

لیگ یک/ روزهای تلخ سرخ‌های رشتی ادامه دارد

روزهای سخت سپیدرود حتی بعد از جدایی علی نظرمحمدی نیز ادامه دارد و آنها در خانه بار دیگر متحمل شکست شدند.

لیگ یک/ روزهای تلخ سرخ‌های رشتی ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، حضور نادر دست نشان نیز نتوانسته تغییری در وضعیت سپیدرود شکل دهد و آنها در خانه و در شرایطی که در هوای بارانی رشت حمایت هواداران را در کنار خود داشتند، شکست خوردند.


نیمه اول این دیدار با اشتباهات عجیب خط دفاعی سپیدرود در نهایت با دو گل به سود بادران خاتمه یافت تا شاگردان فرهاد کاظمی پیروز راهی رختکن شوند. در نیمه دوم سپیدرود با سود بردن از امتیاز خانگی به دنبال جبران این نتیجه بود و آنها یکی از گل‌ها را خیلی زود جبران کردند اما بار دیگر در ضدحمله حریف بازیکنان نامدار بادران نشدند و خیلی زود گل سوم را دریافت کردند تا انگیزه‌ها برای جبران این نتیجه کاهش یابد.


در نهایت علیرغم تلاش بازیکنان سپیدرود و خلق موقعیت‌های جدی روی دروازه بادران، آنها نتوانستند کوروش ملکی را به عنوان گلر سابق خود تسلیم کنند و این دیدار خانگی را واگذار کردند. گل‌های بادران را در این بازی کیوان امرایی (دقیقه 45 پنالتی)، ایمان غلامی (دقیقه 45و 62) و تک گل سپیدرود را نیز محمد دادرسی در دقیقه 51 به ثمر رساندند.
سپیدرود با این شکست به رده سیزدهم جدول سقوط کرد و بادران نیز با 25 امتیاز و اختلاف 5 امتیازی از صدرنشین در رده پنجم قرار گرفت.

 

1457048

دیدگاه‌ها