کد خبر : 1653903 | 15 آذر 1398 ساعت 16:37 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

پشت اسمالینگ و لوکاکو هستیم

سولسشر: تیتر کوریره، بدترین تیتری است که دیده ام

اوله گنار سولسشر در نشست خبری دربی منچستر تیتر روز گذشته روزنامه کوریره دلو اسپورت را محکوم کرد.

سولسشر: تیتر کوریره، بدترین تیتری است که دیده ام

به گزارش "ورزش سه"، تیتر "جمعه سیاه" نشریه کوریره دلو اسپورت به بهانه حضور روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ دو بازیکن سیه چرده در بازی امشب اینتر و رم، حواشی فراوانی داشت. چند باشگاه از جمله میلان و رم این نشریه را تحریم کرده اند و واکنش های جهانی همگی منفی بودند.

این در حالی است که مسئولان نشریه ایتالیایی به جای عذرخواهی، به دفاع از تیتر جنجالی خود پرداختند و حاضر به عقب نشینی نیستند.

 

 

1457062

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد که فصل گذشته مربی لوکاکو و اسمالینگ بود، در نشست خبری بازی با سیتی و در واکنش به تیتر کوریره دلو اسپورت گفت:« اول از همه وقتی شما چنین تیتری می بینید، با خودتان می گویید آیا چنین چیزی واقعیت دارد؟ این بدترین تیتری که است که به عمرم دیده ام.

پس از این اتفاق با اسمالینگ صحبت کردم و او و همچنین لوکاکو می دانند که حامی شان هستیم. من سررشته ای در کار رسانه ندارم اما واقعا باورنکردنی بود و این مسائل باید منقرض شوند.

اسمالینگ پسری فوق العاده است و می دانیم که برخی مواقع تغییر محیط، اتفاقات و مسائل خاص خود را خواهد داشت. با این وجود کریس شخصیتی قوی دارد و این اتفاق را مدیریت خواهد کرد. او بافرهنگ است و از زندگی در رم لذت می برد. این یک تجربه جدید برای اوست.

او در یونایتد نیست چون نمی توانست هر هفته در ترکیب باشد. برای او خیلی خوشحالم و اینکه در رم درخشیده، نشان از این دارد که چه بازیکن باکیفیتی است. اسمالینگ ممکن است پس از پایان قرارداد قرضی به یونایتد برگردد؟ بله.»

 

تجربه دربی به عنوان بازیکن و مربی:« حداقل حالا هر سال با هم بازی می‌کنیم. وقتی خودم بازیکن بودم، مدت زیادی طول کشید تا در دربی منچستر بازی کنم. اوضاع عوض شده است و حالا منچسترسیتی نسبت به زمان بازی کردن من تیم بهتری است. کلا فوتبال تغییر کرده است. آن زمان مجاز بودید از هر زاویه‌ای تکل بزنید اما حالا موشکافی بیشتری در کار است و بیشتر یک بازی تاکتیکی و تکنیکی است تا فیزیکی و ذهنی. در دربی باید مثل یک دربی بازی کرد. ما بسکتبال بازی نمی‌کنیم و آماده‌ایم تا در صورت نیاز، سبک خودمان را وفق بدهیم.»

 

 

1457035

دیدگاه‌ها