کد خبر : 1653909 | 15 آذر 1398 ساعت 17:13 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

رایکا 0- ملوان ۱

لیگ یک/ برد 6 امتیازی ملوان در باتلاق بابل

تیم فوتبال ملوان توانست در یک دیدار خارج از خانه تیم احیاشده رایکا را شکست دهد تا سومین پیروزی پیاپی خود را جشن بگیرد.

لیگ یک/ برد 6 امتیازی ملوان در باتلاق بابل

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس بین دو تیم‌های رایکا بابل و ملوان بندرانزلی، نمایندگان دو استان هم‌جوار در پایان با پیروزی ملوانان به پایان رسید درحالی‌که رایکا بهترین بخت خود را لااقل برای کسب یک امتیاز در اوقات تلف‌شده دیدار از دست داد.


این دو تیم در شرایطی در ورزشگاه گل‌آلود هفت‌تیر بابل به مصاف هم رفتند که هر دوتیم در طی هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی را گرفته بودند و سعی داشتند تا با کسب نتیجه مناسب روند خوبشان را ادامه دهند. ملوان دو بازی خانگی خود را پیش‌ازاین در برابر نیروی زمینی و آلومینیوم با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و رایکا نیز با هادی شکوری دو تساوی و دو پیروزی را به دست آورد بود و او امیدوار بود تا با یک پیروزی روند خوبش را ادامه دهد.


این دیدار که به قضاوت حامد صادقی جو برگزار شد از سویی دیگر برای هر دو تیم یک بازی 6 امتیازی محسوب می‌شد چرا یک 3 امتیاز می‌توانست نقش زیادی برای فرار از سقوط برای هر دو تیم ایفا کند.
بازی در شرایطی آغاز شد که برای اولین بار بازی های  رایکا از طریق شبکه استانی پخش مستقیم می‌شد و دو تیم با توجه به کیفیت بسیار بد زمین هفت‌تیر بیشتر زیر توپ زدند تا نیمه اول با حساب صفر بر صفر به اتمام برسد.

 

1457069


اما در نیمه دوم این مهدی هاشمی نژاد بازیکن تیم جوانان ایران بود که توانست در دقیقه 55 ملوان را صاحب برتری کند. در ادامه رایکا که از امتیاز میزبانی برخوردار بود سعی داشت تا گل خورده را جبران کند که درنهایت در اوقات تلف‌شده با تشخیص داور یک پنالتی برای رایکا گرفته شد که مهرداد حیدری کاپیتان رایکا پشت توپ قرار گرفت، اما در میان بهت بابلی‌ها مبین عشایر گلر خوب ملوان دست او را خواند و اجازه نداد امتیازهای این دیدار تقسیم شود.


ملوانان از 15 بازی صاحب 14 امتیاز و در مکان پانزدهم و رایکایی ها با همین تعداد بازی و کسب 13 امتیاز در جایگاه شانزدهم جدول لیگ یک قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها