کد خبر : 1653984 | 16 آذر 1398 ساعت 01:15 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی اینتر مقابل رم

دیدار تیم های اینتر و رم در آغاز هفته پانزدهم سری آ با تساوی 0-0 به پایان رسید.

توقف خانگی اینتر مقابل رم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته که با توقف هفته گذشته یوونتوس به صدر جدول سری آ صعود کرده بودند، در دیدار امشب برابر رم متوقف شدند و اکنون بیانکونری این فرصت را دارد تا با پیروزی برابر لاتزیو، بار دیگر صدر جدول را پس بگیرد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و این اینتری ها بودند که می توانستند در دقیقه 8 توسط روملو لوکاکو به گل برسند اما واکنش خوب میرانته، مانع از باز شدن دروازه رم شد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 10، دو موقعیت پیاپی روی دروازه ها ایجاد شد اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد.

بازی با همین روند ادامه داشت و در دقیقه 20، روی کار دفاعی آشفته اینتری ها، زانیولو صاحب موقعیت شد اما ضربه او را هاندانوویچ در دو مرحله مهار کرد.

 

1457173

 

در ادامه این رمی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این اینتر بود که می توانست در دقیقه 33 به گل برسد ولی ضربه لائوتارو مارتینس از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 37، برخورد بیراگی با اسپیناتزولا در محوطه جریمه رم، باعث سرنگونی بازیکن اینتر شد و بازیکنان میزبان اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه کار داد.

در دقایق پایانی این نیمه اینتری ها بیشتر صاحب توپ و میدان بودند و صاحب دو موقعیت خوب هم شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 51 به گل برسد اما میرانته با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی ماتیاس وسینو شد.

 

1457172

 

در ادامه بازی متعادل شد و موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 70، اسپیناتزولا ضربه لائونارو را بلوکه کرد و اینتری ها بار دیگر معتقد بودند مدافع رم به دلیل استفاده از دست، مرتکب خطا شده اما داور باز هم اعتقاد به پنالتی نداشت.

حملات دو تیم در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد و در نهایت بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها