کد خبر : 1654005 | 16 آذر 1398 ساعت 10:36 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

یک گل سالم و نظر متفاوت داور

صحنه عجیب داوری در بازی مس -آلومینیوم

رقابت های هفته شانزدهم لیگ دسته اول باز هم دستخوش اتفاقات عجیب داوری شد از جمله در شهر اراک که داور گل سالم مس را مردود اعلام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس ترین بازی های هفته شانزدهم لیگ دسته اول دو تیم آلومینیوم و مس کرمان در ورزشگاه شهر اراک مقابل هم صف آرایی کردند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه ای که اگر با دقت بیشتر داوری همراه بود مسلما بدون گل به پایان نمی رسید و امتیازات تقسیم نمی شد.


در دقیقه 40 این بازی مهم ترین در عین حال جنجالی ترین صحنه رقابت های این هفته دسته اول روی ارسال کرنر مهرداد قنبری و ضربه سر شروین بزرگ رقم خورد، جایی که مهاجم شماره 10 کرمانی ها قدر این فرصت طلایی را دانست و با ضربه سر دیدنی دروازه میزبان را بدون این که خطایی مرتکب شود، باز کرد اما داور بازی مهدی مرجان زاده با دمیدن بر سوت خود بدون این که دلیل مشخصی وجود داشته باشد این گل را مردود اعلام کرد.


این صحنه که جنجال های زیادی در پی داشت می تواند عجیب ترین صحنه داوری های این روزها در لیگ دسته اول قلمداد شود چون همین گل می توانست سرنوشت متفاوتی برای دو تیم به خصوص کرمانی ها رقم بزند. آن طور که در صحنه های تلویزیونی کاملا مشهود است این که شماره 10 مس بدون این که خطایی روی مدافع آلومینیوم مرتکب شده باشد این گل را به ثمررسانده اما مهدی مرجان زاده با دمیدن بر سوت خود این گل سالم را با نظری متفاوت مردود کرده است.

 

1457207

 

1457208

 

1457209

 

1457210

دیدگاه‌ها