کد خبر : 1654036 | 16 آذر 1398 ساعت 11:41 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

از فرصتی که جور شد بهترین استفاده را بردیم

احمدزاده: در این زمین باید منتظر اشتباه حریف می‌ماندیم

سرمربی تیم ملوان معتقد است در زمین بابل نمی شد با کار تاکتیکی به گل رسید و به همین دلیل باید در انتظار اشتباه تیم حریف ماند.

احمدزاده: در این زمین باید منتظر اشتباه حریف می‌ماندیم

به گزارش "ورزش سه"، محمد احمدزاده پس از پیروزی در دیداری سخت برابر تیم رایکای بابل گفت: بازی بسیار سختی را امروز انجام دادیم. زمین از حالت معمول خود به دور و بازی کردن در آن سخت بود. بازی در این زمین یعنی اینکه ما باید منتظر اشتباه حریف می‌ماندیم و البته آنها هم باید در انتظار لغزش ما می ماندند تا بتوانند گلزنی کنند. شرایط زمین به گونه ای بود که نمی شد از روی فعالیت تاکتیکی به گل رسید و بنابراین باید منتظر اشتباه آنها می ماندیم که همین اتفاق هم افتاد و ما فرصتی بدست آوریم و فکر می‌کنم به بهترین حالت هم از آن استفاده کردیم.

 

او ادامه داد: من فکر می‌کنم ما مستحق بودیم که در این بازی پیروز شویم. البته باید بگویم برد تیم ما با درخشش دقیقه ۹۰ مبین عشایر محقق شد. دروازه بان جوانی که نشان داد که آینده روشنی در انتظار اوست. از بازیکنان تیم تشکر می‌کنم که در بازی امروز توانستند امتیاز مهمی را به دست بیاورند و فکر می‌کنم نتایج ما در هفته های اخیر باعث شده تا هواداران هم اوضاع بهتری پیدا کنند و به تیم امیدوار شوند.

 

سرمربی ملوان درباره شروع اوج گیری تیم هم گفت: این اولین پیروزی ما خارج از خانه بود و فکر می‌کنم شرایط تیم به خوبی پیش می رود انشالله در هفته های آینده در جدول رده بندی هم می توانیم جایگاه بهتری برای خود دست و پا کنیم. من آینده خوبی در انتظار تیم می بینم و عملکرد ملوان در پنج دیدار اخیر که توانستیم به چهار پیروزی دست پیدا کنیم این را نشان می دهد.

دیدگاه‌ها