کد خبر : 1654067 | 16 آذر 1398 ساعت 13:18 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

هفت تیر بابل خاطرات تالش را زنده کرد

دیدار روز گذشته دو تیم رایکا و ملوان در شرایطی برگزار شد که زمین بازی به هیچ وجه از شرایط قابل قبولی برخوردار نبود.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته هفته شانزدهم لیگ دسته یک در شهرهای مختلف کشور برگزار شد. در یکی از حساس ترین بازی های این هفته دو تیم پایین جدولی رایکا و ملوان بندر انزلی در یک بازی 6 امتیازی در ورزشگاه پوشیده از گِل شهدای هفتم تیر شهر بابل به مصاف هم رفتند که ماحصل جدال این دو تیم پیروزی یک صفر ملوان در این دیدار بود.

 

اما نکته قابل توجه در این بازی زمین گِل آلود بازی بود که باعث شد دو تیم در طول نود دقیقه نتوانند بازی خودشان را به نمایش بگذارند و فقط به ارسال های بلند روی بیاورند. این در شرایطی است که این ورزشگاه در بسیاری از ابعاد به هیچ وجه حتی درحد لیگ دسته دو ایران هم نیست و معلوم نیست عوامل دست اندر کار تا کی می خواهند دست روی دست بگذارند و این شرایط را تحمل کنند.

 

1457309

 

استادیوم هفت تیر بابل یکی از قدیمی‌ترین اماکن ورزشی در استان مازندران به شمار می آید که زمانی بازیکنان بسیار بزرگی را تحویل فوتبال ایران داده است است اما اکنون باید بپذیریم این ورزشگاه دیگر شرایط برگزاری یک دیدار رسمی را در خود نمی بیند و این امر ربطی هم به فصل تابستان و زمستان ندارد.

 

حالا که قرار است بازی های رایکا از طریق شبکه استانی پخش مستقیم شود چه بهتر است با توجه به فواصل اندک  شهرها در استان مازندران، بازی های رایکا به مکان دیگری منتقل شود تا هم از لحاظ فنی تیم شرایط بهتری را پیدا کند و هم اینکه وجه شهر زیر سوال نرود.

 

1457310

 

بسیاری از هواداران و حتی عوامل فنی رایکا دیروز پس از پایان بازی معتقد بودند که اگر شرایط زمین تا این حد بی کیفیت نبود ملوان نمی توانست با سه امتیاز این بازی را به اتمام برساند .

 

علاوه بر تمام نکات اشاره شده باید در این ورزشگاه سابقه تماشای یک دیدار را داشته باشید تا متوجه شوید که به جز یک جایگاه زاویه دید تماشاگران کاملا با سطح زمین یکسان است و عملا چیز زیادی از دیدن بازی در این این استادیوم نصیبت کسی نمی شود و در کل باید گفت وضعیت این ورزشگاه در بابل نیازمند توجه مسئولان این شهر است که امیدواریم با توجه به استعداد های زیادی که در این شهر وجود دارد این امر هر چه زودتر مورد توجه هیات فوتبال استان مازندران و شهرستان بابل قرار بگیرد.

 

1457311

 

1457312

 

1457313

 

1457314

 

1457315

دیدگاه‌ها