کد خبر : 1654078 | 16 آذر 1398 ساعت 13:49 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

نگاه ما به نیم فصل دوم است

کاظمی: چند بازیکن لیگ برتری جذب می‌کنیم

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران اعلام کرد که آنها در نیم‌فصل دوم چند بازیکن لیگ برتری را جذب خواهند کرد.

کاظمی: چند بازیکن لیگ برتری جذب می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، بادران روز گذشته در رشت موفق شد سپیدرود را با سه گل شکست دهد تا فاصله‌اش را با صدر جدول به پنج امتیاز برساند. کاظمی که از عملکرد شاگردانش در این بازی راضی است، در خصوص پیروزی در رشت به خبرنگار ورزش سه می‌گوید:" به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، همینطور به بازیکنان حریف و نادر دست‌نشان که در این شرایط قبول کرد تا هدایت تیم پرطرفدار و مردمی سپیدرود را بر عهده بگیرد. ما نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم و با اینکه ده بازیکن را در اختیار نداشتیم در نهایت به پیروزی رسیدیم. ما در این بازی از نفرات جوان استفاده کردیم که خوشبختانه عملکرد خوبی داشتند، البته بابت این برد نمی‌توانیم زیاد خوشحالی کنیم و باید به فکر بازی‌های بعد باشیم چون امتیازهای زیادی را از دست دادیم."


وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: نگاه ما باید به نیم‌فصل دوم باشد تا امتیازهایی که از دست دادیم را جبران کنیم. مطمئنا در نیم‌فصل دوم خیلی خیلی قوی‌تر خواهیم شد و چند بازیکن را هم مدنظر قرار دادیم که انشاالله اقدام به جذب آنها خواهیم کرد. حمید علی‌عسگر و حسین کریمی به تیم ما اضافه شدند و قرار است چند بازیکن لیگ برتری هم جذب کنیم و با گزینه‌های موردنظرمان صحبت‌های ابتدایی را انجام دادیم. 


کاظمی در پاسخ به این پرسش که نظرش در خصوص کیفیت بازی‌های لیگ برتر چیست، می‌گوید: بازی‌ها که به صورت منظم و بسیار خوب برگزار می‌شود. داورها هم تا حدود زیادی تغییر کرده‌اند هر چند که من در خیلی از بازی‌ها و حتی بعد از باخت‌ها از داوران حمایت کردم، این در حالی است که در چند بازی مهم بابت داوری‌ها ضرر کردیم. تمام تیم‌ها برای گرفتن امتیاز تلاش می‌کنند و ما هم تلاش می‌کنیم تا در پایان لیگ به هدفمان برسیم.

دیدگاه‌ها