کد خبر : 1654124 | 16 آذر 1398 ساعت 17:29 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

این اشتباه سهوی نبود؛

حسینی: گل که زدیم، داور ناراحت شد

مجتبی حسینی از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست تا به اتفاقات دیدار تیمش برابر آلومینیوم اراک ورود داشته باشند.

حسینی: گل که زدیم، داور ناراحت شد

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال مس کرمان در شرایطی در اراک و مقابل آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید که  مهدی مرجان زاده قضاوت پر حرف و حدیثی داشت و انتقاد شدید باشگاه مس کرمان را در پی داشت.

 

با مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد این دیدار صحبت کردیم که او حرف هایش را اینگونه آغازکرد: « بازی خیلی حساسی بود که 6 امتیازی محسوب می شد. آنها به هیچ وجه نمی خواستند بازی را ببازند.»

 

حسینی در ادامه با اشاره به شرایط تیم خودش، ادامه داد: « خدا را شکر تیم ما به شرایط خوبی رسیده و در این بازی هم موقعیت های خوبی داشتیم و خوب بازی کردیم. با این حال اگر می توانستیم در زمین حریف بهتر حفظ توپ کنیم، شرایط خیلی بهتری پیدا می کردیم، چون به نظرم بازیکنانم توپ های زیادی لو دادند.»

سوال بعدی ما از حسینی در رابطه با گلی بود که بازیکن مس کرمان روی یک کرنر به ثمر رساند ولی داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد. حسینی با ابراز تعجب از تصمیم داور مسابقه که مهدی مرجان زاده بود، تاکید کرد و گفت: « ببینید اصلا به نظرم داوران حق اشتباه دارند و همیشه این گفته شده است، اما این اشتباه را من سهوی نمی بینیم. اصلا جای اشتباه وجود نداشت. یک کرنر زده شد، مهاجم ما بلند شد، سر زد و توپ گل شد و اصلا جای اشتباهی وجود نداشت.»

 

او در ادامه از کمیته داوران درخواست کرد تا اتفاقات این بازی را رصد کنند و افزود: «اصلا این جای اشتباه نداشت. کمیته داوران باید ورود کند، تا بررسی کنند و ببینند چرا اشتباه شده است. در این شرایطی که تیم ها تحت فشار هستند باید ببینیم چرا واقعا حق تیم ما را خوردند و ما را از سه امتیاز محروم کردند.»
حسینی سپس بار دیگر به تصمیم مرجان زاده پرداخت و اضافه کرد: « ببینید وقتی در بازی یک صحنه ای رخ بدهد، می گوییم خطا شده است. اما این صحنه اصلا چالشی نبود. اصلا برخوردی انجام نشد!  کرنر زده شد و مهاجم ما گل زد؛ جالب اینکه جایگیری داور مسابقه هم خوب بود. معمولا داوران در صحنه‌های چالشی اشتباه می کنند. خطایی در 18 قدم انجام نشد. این به نظرم اصلا صحنه ای نبود که داور را به چالش بکشد. این صحنه واضح بود. باید بررسی شود تا ببینیم داور به چه حقی گل سالم ما را رد کرده است. وقتی توپ وارد گل شد، داور بلافاصله سوت زد؛ انگار از گل زدن ما ناراحت شد.»

 

با تمام این اوصاف شرایط برای تیم شما در این هفته ها خوب است و حالا شما 5 امتیاز با صدر جدول فاصله دارید. حسینی در واکنش به این موضوع توضیح داد: « انتظار از تیم همین است. بالاخره انتظار از ما این است که شرایط را برگردانیم. خدا را شکر بچه ها به این سطح اعتماد به نفس رسیده اند که تیم ها را در زمین خودشان شکست می دهند. البته این تازه اول راه است. نیم فصل دوم همیشه تعیین کننده تر از نیم فصل اول است. همه بازی ها حکم فینال را دارد؛ علی الخصوص بازی این هفته با شهرداری تبریز.»
حسینی در رابطه با این بازی ادامه داد: « به نظرم سخت ترین بازی ما است. آنها تیمی هستند که چیزی برای از دست دادن ندارند. به نظرم تیم بسیار قابل احترامی هستند و خیلی بازی سنگینی برای ما به حساب می آید.»
حرف های مربی جوان مس کرمان اینگونه خاتمه یافت: « مسئولین برگزاری مسابقات خیلی زحمت می کشند و تقویم مسابقات را به خوبی مدیریت می کنند. آقای محمودزاده هم خیلی تلاش می کنند تا مسابقات به بهترین شکل برگزار شود ولی فقط از آنها خواهش می کنم که نظارت را شدیدتر کنند تا خدایی ناکرده حقی از تیمی پایمال نشود.»

دیدگاه‌ها