کد خبر : 1654139 | 16 آذر 1398 ساعت 18:29 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: استقلال خوزستان را به اوج برمیگردانیم

استقلال خوزستان روز گذشته موفق شد تا در ورزشگاه تختی با چهار گل تیم خوشه طلایی ساوه را شکست بدهد.

کریمی: استقلال خوزستان را به اوج برمیگردانیم

به گزارش "ورزش سه"، میثم کریمی هافبک استقلال خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار و پیروزی تیمشان برابر خوشه طلایی ساوه این چنین گفت: فکر می کنم همه آنهایی که بازی را دیدند، بدون شک می گویند حق ما پیروزی با اختلاف گل بالا بوده است.

 

وی ادامه داد: از زمانیکه آقا سهراب به تیم آمده، وضعیت ما کاملا دگرگون شده، آقای باقری نیا زحمات زیادی برای ما کشید اما قسمت بود که آقای بختیاری زاده سرمربی شود، نیروی جوانی و تجربه بسیار ایشان در شرایط حساس کنونی به کار ما می آید. ما بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم، نظم و دیسیپلین خوبی در تیم برقرار است و فکر می کنم هر هفته می توانیم در جدول بالاتر بیاییم.

 

کریمی گفت: برای صعود به لیگ برتر نیاز به معجزه نیست چراکه تمام تیم های بالایی ما، امتیاز از دست می دهند و ما می توانیم اگر یک مسیر مشخص و رو به رشدی داشته باشیم حتی به قهرمانی و صعود فکر کنیم. همه بچه ها پشت هم هستند و انشالله که هواداران نیز کنار ما خواهند بود تا بتوانیم موفقیت های بیشتر را جشن بگیریم.

وی در انتها نیز گفت: استقلال خوزستان چهار فصل قبل قهرمان ایران شد، قطعا جای این تیم در لیگ یک نیست، ما تلاش می کنیم با هدایت آقای بختیاری زاده این تیم را به جایگاه اصلی اش بازگردانیم و بتوانیم بازهم تعداد نمایندگان خوزستان در لیگ برتر را به عدد چهار برسانیم، استقلال خوزستان یکی از افتخارات فوتبال خوزستان است و مطمئن هستم دیر یا زود به سطح اول فوتبال ایران بازخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها