کد خبر : 1654146 | 16 آذر 1398 ساعت 19:05 | 117.2K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: خط حمله آنها خوب است اما ...

استقلال کی‌روش را داشت مجسمه‌اش را می‌ساخت!

مدافع شهرخودرو می گوید در دیدار این تیم با استقلال، دقیقا تیمی که تمرکز بالاتری داشت برنده شد.

استقلال کی‌روش را داشت مجسمه‌اش را می‌ساخت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند که به همراه علی نعمتی یکی از هماهنگ ترین زوج های خط دفاعی در لیگ برتر را تشکیل دادند، تمرکز را مهمترین عنوان برای رسیدن به پیروزی در بازی هایی همچون دیدار این تیم برابر استقلال عنوان می کند و در این باره می گوید: یقینا یکی از سخت ترین بازی های ما در لیگ همین دیدار بود. یک بازی با کیفیت فنی بسیار بالا و من فکر می کنم تیمی که تمرکز داشت در نهایت توانست به برتری برسد.

 

او در این باره ادامه داد: ما برای کسب هر سه امتیاز بازی پا به تهران گذاشتیم. به هرحال شرایطمان به گونه ای است که بتوانیم مقابل حریفان مان به برتری برسیم. شهرخودرو هم مانند خیلی از تیم های دیگر اهدافی دارد و برای رسیدن به آن برنامه های زیادی طراحی کرده است. ما به بالای جدول چشم داریم و برای رسیدن به آن همه تلاشمان را به کار می بندیم.

 

مدافع شهرخودرو ادامه داد: انتظار ما از خودمان بسیار بیشتر از این است. یکی از خاصیت های تیم هایی که زیر نظر آقایحیی کار می کنند این است که همیشه بازی هجومی به نمایش می گذارند اما بسیار سخت هم گل می خورند و هرگز بازی دفاعی را مدنظر ندارند. البته دفاعی بازی کردن هم جزیی از فوتبال است اما با آن کاری نداریم. فوتبال مالکانه همیشه مدنظر آقایحیی بوده و به همین دلیل جا انداختن آن در تیم و بازی های لیگ کمی زمان بر است. روی افکار فوتبالی مان خیلی کار می کنیم و به همین دلیل سعی می کنیم به بهترین نحو تاکتیک های تیمی را در زمین پیاده کنیم.

او درباره خط حمله استقلالی ها که دو روز پیش با آنها روبرو شدند گفت: تعاریف بسیاری از خط حمله استقلال به گوش می رسد اما من فکر می کنم استقلال تیم بزرگی است که این روزها بسیار خوب شده است و حاصل عملکرد همه بازیکنان آن با خط حمله این تیم به ثمر می نشیند و به همین دلیل همه فکر می کنند خط حمله این تیم بسیار خوب است.

 

مرادمند در این باره ادامه داد: من فکر می کنم خط حمله ای بهتر از خط حمله آبی ها در همین لیگ برتر هم وجود دارد که با خوب بازی کردن این تیم می تواند عملکردی بسیار بهتر از بازیکنان فعلی داشته باشد. مثلا استنلی کی روش را ببینید، او اگر امسال در استقلال بازی می کرد قطعا مجسمه اش را در باشگاه می ساختند.

مدافع شهرخودرو درباره مهاجم آبی ها یعنی دیاباته هم گفت: او فوروارد خوبی است که قطعا می تواند به کیفیت لیگ کمک کند. البته همان طور که گفتم مهاجم بهتر از او در لیگ داریم اما او هم از جمله خارجی های خوبی محسوب می شود که به فوتبال ایران آمده است.

 

او درباره باز شدن دروازه تیم خود در این بازی گفت: ما اگر گل نمی خوردیم و تمرکز داشتیم الان کسی از من درباره کیفیت مهاجمان استقلال نمی پرسید. طبیعی است که هر بار دروازه تیمی باز می شود به دلیل چند اشتباه پیاپی است که رخ می دهد. ما هم به همین دلیل گل خوردیم. اشتباه در حفظ توپ، اشتباه در یارگیری، اشتباه در ممانعت از ارسال توپ، اشتباه در جاگیری و در نهایت هم اشتباهی که در دور کردن توپ به وجود آمد. همه این ها باعث شد دروازه ما باز شود. یعنی هرگلی که دریافت می شود به همین دلیل است.

مرادمند در ادامه گفت: آقایحیی اشتباهات ما در این بازی را هم به ما گوشزد کرد. ما که این روزها بالای جدول حضور داریم و می توانیم باعث شویم که اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد. من به عنوان یک بازیکن اگر قدر جایگاه تیمم را بدانم، اگر بدانم کجای جدول ایستاده ام و دقیقا بفهمم از این فوتبال چه می خواهم طبیعی است که با تمرکز بالاتری فوتبال بازی می کنم و هر امتیازی را به راحتی از دست نمی دهم.

 

او در پایان درباره اشتباهاتی که منجر به گل آبی ها شد گفت: خیلی ها می گویند گل برحسب اشتباه علی نعمتی به ثمر رسید اما من می گویم مجموعه اشتباهاتی باعث شد تا دروازه ما باز شود. علی هم به مانند هر مدافع دیگری دوست دارد در بازی ها بدرخشد و در دیدار با تیم های بزرگ خودش را نشان دهد. او در آن صحنه می خواست خیلی تمیز توپ را دور کند ولی متاسفانه آن اتفاقی که دیدیم افتاد. در نهایت باید من از این اشتباهات درس بگیریم و قطعا از آنها برای رسیدن به هدف مهممان استفاده می کنیم.

دیدگاه‌ها