کد خبر : 1654184 | 16 آذر 1398 ساعت 22:25 | 88.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال در فرانسه بر سر تولد فرزند ستاره PSG

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در بیانیه ای نسبت به صحبت ها و حاشیه های ایجاد شده درباره مارکینیوس، هافبک برزیلی خود، واکنش نشان داد.

جنجال در فرانسه بر سر تولد فرزند ستاره PSG

 

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن امشب از سری مسابقات هفته هفدهم لیگ فرانسه به مصاف مون‌پلیه رفت؛ دیداری که در نهایت با پیروزی ۳-۱ شاگردان توماس توخل خاتمه یافت.

 

نکته عجیب و البته جالب توجه این بازی عدم حضور مارکینیوس در لیست تیم پاری سن ژرمن بود. این ستاره برزیلی به دلیل تولد فرزندش در مسابقه با مون پلیه غایب بود؛ موضوعی که با انتقادات فراوانی روبه‌رو شد؛ در همین رابطه در یکی از شبکه‌های تلویزیونی فرانسه انتقاد شدیدی نسبت به حرکت مارکینیوس و به‌طورکلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مطرح شد.

در یکی از بحث‌ها روکس، یکی از کارشناسان حاضر در این برنامه بود درباره این مسئله گفت: " آیا حالا مردان به جای زنان زایمان می‌کنند؟ آیا در حال حاضر هیچ پزشکی در پاریس وجود ندارد که بتواند خانم مارکینیوس را زایمان کند؟"

 

صحبت های مطرح شده در برنامه تلویزیونی به شکلی تمسخر آمیز بود و انتقادات زیادی را در پی داشت؛ موضوعی که در ادامه عذرخواهی آنها را نیز در پی داشت.

 

با این وجود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نارضایتی خود را از مسائل به وجود آمده با انتشار بیانیه ابراز کرد.


در بیانیه پی اس جی آمده است: " از طرف باشگاه به مارکی و همسرش که دومین فرزند خود را به دنیا آوردند تبریک می گوییم. باعث ناراحتی است که در برنامه تلویزیونی سخنان‌ناشایست و عجیبی را شنیدیم. برای شما مارکینیوس و همسرتان بسیار خوشحال هستیم و امیدواریم که با خانواده و در کنار خوشبختی از لحظات خود لذت کامل را ببرید."

دیدگاه‌ها