کد خبر : 1654230 | 17 آذر 1398 ساعت 09:40 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد ساری از داور: کوادرادو نباید اخراج می‌شد

ماتوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس از تصمیم داور بازی این تیم با لاتزیو برای اخراج یکی از بازیکنانش، که عامل شکست این تیم مقابل لاتزیو بود انتقاد کرده و آن را تصمیمی نادرست خواند.

انتقاد ساری از داور: کوادرادو نباید اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست یوونتوس مقابل لاتزیو که با نتیجه 3-1 اتفاق افتاد مائوریتزیو ساری، سرمربی یووه از تصمیم داور مسابقه برای اخراج بازیکن این تیم خوان کوادرادو در نیمه دوم که باعث شد یوونتوس در غیاب او دو گل دریافت کرده و بازنده بازی باشد انتقاد کرد و این تصمیم را نادرست خواند.

 

1457680

 

در بازی دیشب با وجود گلزنی کریستیانو رونالدو در خانه لاتزیو، استادیو الیمپیکو، یوونتوس در نهایت با نتیجه 3-1 شکست خورد تا ساری اولین شکست خود از زمان به دست گرفتن سکان هدایت یوونتوس را دشت کند. در حالی که یووه با گل رونالدو در دقایق اول پیش افتاده بود لاتزیو در واپسین لحظات نیمه اول کار را به تساوی کشاند.

 

در نیمه دوم اما کوادرادو با خطا روی مانوئل لازاری که در حال پیشروی به سمت دروازه یووه بود با دریافت کارت قرمز اخراج شد و بعد از آن بود که لاتزیو دو گل به یوونتوس ده نفره زد و بازی را به سود خود پایان داد.

 

ساری در پایان بازی با انتقاد از تصمیم داور برای اخراج کوادرادو گفت:" ما به وظایف‌مان احترام نگذاشتیم چون بازیکنان ما در آن موقعیت در جاهایی از زمین بودند که اشتباه بود. وقتی بازیکنان تیم اینطوری حواس‌شان پرت می‌شود باید بهایش را بپردازند. ما قبل از بازی تصمیم گرفته بودیم که هر بازیکن کدام موقعیت‌ها را پوشش دهد ولی این اتفاق در بازی نیفتاد".

 

1457679

 

سرمربی یوونتوس در ادامه گفت:" من معتقد نیستم که صحنه اخراج بازیکن ما یک موقعیت گل صد درصد بود چون توپ داشت به کناره‌های زمین متمایل می‌شد. به نظر من کارت زرد تصمیم درست داور بود که باید در آن صحنه داده می‌شد ولی واقعیت این است که این مساله از کنترل ما خارج است و اینکه اجازه دادیم چنین موقعیتی به وجود بیاید تقصیر خودمان است".

 

دیدگاه‌ها