کد خبر : 1654297 | 17 آذر 1398 ساعت 13:50 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش اینتر برای افزایش بند آزادسازی قرارداد لائوتارو

در آستانه بازی بزرگ اینترمیلان و بارسلونا در لیگ قهرمانان، همه نگاه‌ها به مذاکرات اینتر با لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد او است، ستاره‌ای که بارسلونا علاقه زیادی به جذبش دارد.

تلاش اینتر برای افزایش بند آزادسازی قرارداد لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان روز سه شنبه این هفته در خانه خود در یک بازی بزرگ و حساس به مصاف بارسلونا می‌رود تا صعودش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان را قطعی کند. در آستانه این بازی یکی از موضوعات مهم باشگاه اینتر مذاکرات باشگاه با لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی این تیم برای تمدید قرارداد او است.

 

1448698

 

حالا دیگر همه می‌دانند که بارسلونا علاقه زیادی به جذب لائوتارو دارد و مدتی است او را به دقت زیر نظر داشته است. به خصوص به این خاطر که هم‌وطن بزرگ لائوتارو در بارسا، لیونل مسی هم علاقه زیادی به این ستاره آرژانتینی داشته و مایل است در بارسا هم مثل آلبی‌سلسته در کنار او بازی کند.

 

1416548

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید در هفته‌های اخیر مذاکرات و جلساتی بین باشگاه اینتر و لائوتارو درباره تمدید قرارداد او با این باشگاه ایتالیایی در جریان بوده.

 

این روزنامه می‌گوید اینتر به خوبی از تلاش های بارسا درباره لائوتارو آگاه است ولی بر اساس اصول دیپلماسی همیشگی ماروتا ترجیح می‌دهد در این باره سکوت پیشه کند.

 

قرارداد لائوتارو و اینتر در تابستان 2023 به پایان می‌رسد ولی این باشگاه از هم‌اکنون تلاش زیادی می‌کند تا قرارداد جدیدی با این ستاره آرژانتینی به امضا برساند. کالچیو مرکاتو می‌گوید هر دو طرف، هم اینتر و هم لائوتارو مایلند این مذاکرات هر چه سریع تر به نتیجه رسیده و  قرارداد جدید او اعلام عمومی شود.

 

1445966

 

آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر علاقه زیادی به لائوتارو دارد و این هم عامل مهم دیگری است که اینتر خواهان حفظ او در این تیم به هر قیمتی باشد. لائوتارو هم از طرف دیگر قدردان باشگاه اینتر است که بعد از دوران پراسترسی که خروج مائورو ایکاردی از تیم بوجود آورده بود از او حمایت کرده و کمکش کرده بود.

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید این مذاکرات تا چند هفته آینده ادامه خواهد داشت و اینتر آماده است دستمزد فعلی لائوتارو یعنی 3 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش را افزایش دهد. مساله اصلی در این مذاکرات بند آزادسازی جدیدی است که اینتر در نظر دارد. بند آزادسازی لائوتارو در حال حاضر 110 میلیون یورو است ولی ماروتا قصد دارد مبلغ این بند را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و حتی گفته می‌شود او مبلغ 222 میلیون یورو را برای بند آزادسازی لائوتارو در نظر گرفته است.

 

دیدگاه‌ها