کد خبر : 1654303 | 17 آذر 1398 ساعت 13:55 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناصری: دوست نداریم کسی از تیم جدا بشود

تیم فوتبال صنعت نفت در هفته قبل مسابقات موفق شد در خانه برابر پیکان پیروز شود.

ناصری: دوست نداریم کسی از تیم جدا بشود

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری مدافع راست اهوازی تیم صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ما درباره بازی با پیکان این چنین گفت: خدا را شکر این بازی را با برد تمام و دل هواداران خود را شاد کردیم. بازی با پیکان بازی سختی بود، پیکان تیم خیلی خوب و منسجمی است و در فاز حمله عالی عمل می‌کرد.  تیم  ما هم در حمله هم در دفاع خیلی خوب عمل می‌کند و می توانستیم به گل های بیشتری برسیم اما همین که توانستیم پیروز شویم، برایمان کافی است.

 

وی درباره بازی با شاهین نیز گفت: تیم شاهین بر خلاف نتیجه ای که گرفته تیم خوبی است. از وقتی سرمربی جدید آمده تیمشان از لحاظ فوتبال تغییر کرده و در بازی قبلی در زمین تراکتور توانست امتیاز بگیرد، به هیچ وجه آنها را دست کم نمی گیریم و برای سه امتیاز به بوشهر می رویم.

 

ناصری درباره مشکلات مالی نیز گفت: بعد از بازی با پیکان نماینده مجلس در رختکن تیم حاضر شد و خبرهای خوبی داد، گفتند که تا ٢ روز آینده پول به حسابتان می آید. بازیکنان واقعا از لحاظ مالی تحت فشارند و همه از این وضعیت ناراحت و عصبی هستند، بازیکنان دیگر تحمل همچنین شرایطی را ندارند. انشالله که این مشکل حل بشود چرا که حیف این تیم از هم بپاشد. تیم خیلی خوبی داریم و تا کنون نتیجه فوق العاده ای گرفته ایم، ما دوست نداریم کسی از این تیم جدا بشود، انشالله که این مشکلات حل شود و فشاری که روی بازیکن است را کم کنند.

 

وی درباره اسکوچیچ نیز افزود: اسکوچیچ مربی با تجربه‌ای است و از لحاظ فنی این مربی در سطح بالایی قرار دارد. او در فولاد نتوانست نتیجه خوبی بگیرد اما در نفت توانست همراه با بازیکنانی که دارد افکارش را به تیم منتقل کند و تا الان نتیجه قابل تقدیری گرفته، کار کردن با اسکوچیچ واقعا لذت بخش است و در پیشرفت یک بازیکن موثر است.

دیدگاه‌ها