کد خبر : 1654340 | 17 آذر 1398 ساعت 16:02 | 59.3K بازدید | 0 دیدگاه

رفقای صمیمی یکدیگر هستیم چرا آشتی نکنیم؟

درگیری دو بازیکن پرسپولیس ختم به خیر شد

پنج روز پس از درگیری دو بازیکن پرسپولیس در تمرین این تیم، امید عالیشاه و سیامک نعمتی در کمیته انضباطی حاضر شدند و درباره آن اتفاق توضیحاتی را ارائه دادند.

درگیری دو بازیکن پرسپولیس ختم به خیر شد

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش دو بازیکن پرسپولیس که پیش از دیدار برابر ذوب آهن و در یکی از تمرینات این تیم با یکدیگر درگیر شده بودند، در جلسه کمیته انضباطی باشگاه حضور یافتند و توضیحاتی ارائه دادند.

 

اما اتفاق خوب برای سرخ پوشان پس از این جلسه و در اظهارنظر دو بازیکن مورد نظر روی داد. سیامک نعمتی پس از این جلسه گفت: اصلا مشکلی در میان نبود و همان موقع موضوع به پایان رسید. عالیشاه یکی از صمیمی ترین رفقای من است، چه دلیلی دارد با او آشتی نکنم؟ این اتفاق یک موضوع درونی و خانوادگی بود که به پایان رسید.

 

امید عالیشاه هم که سوی دیگر درگیری مورد نظر بود، پس از جلسه گفت: الان که پنج روز از آن اتفاق گذشته است اما همان روز و 30 ثانیه بعد از آن بحث، کار تمام شده بود. امروز هم اینجا آمدیم تا درباره موضوعی کاملا درون باشگاهی صحبت کنیم. به هر حال من و سیامک و در کل ما بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر رفاقت داریم و هیچوقت آن را بر هم نمی زنیم. ضمن اینکه همبستگی ما در نهایت موفقیت پرسپولیس را به دنبال خواهد داشت.

دیدگاه‌ها