کد خبر : 1654350 | 17 آذر 1398 ساعت 16:30 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

شیخ لاری: نگاه معمولی به مسعود شجاعی ندارم!

احد شیخ لاری در نشست خبری بازی با ماشین سازی حضور یافت و گفت: فوتبال رشته ای است که همه در آن مستاجر هستند و موقت و دائم تفاوتی ندارد.

شیخ لاری: نگاه معمولی به مسعود شجاعی ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، احد شیخ لاری مسئول فنی تیم تراکتور در نشست خبری حضور یافت و در خصوص دربی تبریز گفت: فوتبال یک رشته ای است که ۹۰ درصد مربیان مستاجر هستند و دائمی هواداران هستند. تمام مربیان و دیگر عوامل چه موقتی و چه دائمی، مستاجر هستند. ضمن تشکر از کادر قبلی، آن ها هم باوجود دائمی بودن، مستاجر بودند و توصیه من به بزرگترها این است که چنین لفظی را استفاده نکنند چون آزاردهنده است. من دائمی یا موقت بالای سر تیم هستم چون همان آدمی ام که در تیم آقای واسیلی گوجا بعد از ۲۱ سال بازی در خط حمله، به خط دفاع رفتم. حتی اگر من را دربان بگذارند باز هم در خدمت تیم هستم.

 

او در پاسخ به سوالی در مورد نقش خود، اظهار داشت: زمانی شد به عنوان سرپرست در تیم بودم و الان هم اگر بخواهند به عنوان سرمربی یا سرپرست به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم خواهم بود. البته همان طور که مستحضرید، ۴۸ ساعت هم نیست که به این شکل هستیم و من تمام تلاشم را کردم تا بتوانیم خاکریزها را پشت سر بگذاریم.

 

شیخ لاری راجع به دربی آذربایجان گفت: دو تیم برادر هستند، حتی کادر هم مثل جان ما هستند. ما هم برای آن ها مثل یک جان هستیم و می‌خواهیم به دور از حواشی، یک بازی خوب و تماشاگرپسند را رقم بزنیم و با اشتیاق برای روزهای بعد گام برداریم.

 

1457838

 

او درباره تقابل با تیم سابق گفت: من شروع فوتبالم از نوجوانی در تیم ماشین سازی بود در لیگ تخت جمشید. وقتی بزرگسال شدم کمتر در ماشین سازی بودم. بعد قسمت شد به تراکتور ملحق بشوم و الان هم اینجا در خدمت هواداران و مدیران هستم.

 

مهاجم سابق تراکتور با اشاره به نقش مسعود شجاعی تشریح کرد: واقعیت این است که عقیده من این است که یک آدم مشاوره گری هستم نه فقط اینجا. من در ساختمان برای ایجاد یک پنجره حرف یک بچه ۱۳ ساله را گوش کردم و چیز خوبی از آب در آمد. آقای شجاعی و... بازیکنانی نیستند که من معمولی‌ نگاه کنم. اگر اختلاف نظر باشد من خودم اولین نفر پا را عقب می گذارم تا جا برای بقیه باز شود. اگر سرمربی قاطع قاطع قاطع هم بشوم من مشاوره را انتخاب میکنم.

 

شیخ لاری درباره تغییر در ترکیب فردا نیز گفت: سعی می‌کنیم برای ورود موقت ما چنین چیزی شکل نگیرد. به قول گفتنی می خواهیم تغییرات زیادی نباشد تا لطمه نخوریم.

 

سرمربی موقت تراکتور درباره دستیاران خود توضیح داد: موقعیت آقای شجاعی آنقدر عالی است که نباید این طور باشد که دستیار ما شود. ایشان کاپیتان تیم ملی هستند و حیف است بگوییم دستیار ما شود. این طرف صحبت های زیادی شده اما برای گزینه های بعدی قدم های سنجیده و با مشاوره انتخاب خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها