کد خبر : 1654356 | 17 آذر 1398 ساعت 16:42 | 104.3K بازدید | 0 دیدگاه

نه استراماچونی در تمرین حاضر شد نه دستیارانش

استقلال بدون کادرفنی آماده بازی با پیکان!

سرمربی استقلال در اقدامی عجیب نه خودش در آخرین تمرین قبل از بازی با پیکان شرکت کرد و نه اجازه داد کادرفنی اش در این تمرین حضور پیدا کنند.

استقلال بدون کادرفنی آماده بازی با پیکان!

به گزارش "ورزش سه"، تمرین تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب در شرایطی آغاز شده است که آندره‌آ استراماچونی، عمر دانسی، مارکو کاسر و لتو سباستین؛ کادرفنی ایتالیایی تیم استقلال در این تمرین غایب هستند، آن هم در شرایطی که آبی پوشان امروز آخرین جلسه تمرینی خود را قبل از بازی با پیکان پشت سر می گذارند.

 

بعد از پیروزی استقلال برابر شهرخودرو و صدرنشینی این تیم بعد از 1310 روز هواداران این تیم انتظار داشتند تیم شان به روزهای درخشان سال های گذشته برگردد اما این بار مطالبات مالی و شرایط سخت انتقال پول شرایطی را پیش آورده که آبی ها وارد بحرانی به مراتب بزرگتر از گذشته شده اند. 

 

آندره آ استراماچونی روز گذشته در تمرین استقلال حضور داشت اما حاضر نشد تیم را تمرین بدهد و دستیارانش آبی ها را تمرین دادند. او در نشست خبری قبل از بازی با پیکان شرکت نکرد و امروز پا را از این هم فراتر گذاشت و حتی اجازه حضور دستیاران خارجی خود را هم در تمرین استقلال نداد، اتفاقی که شرایط اردوی آبی ها را در فاصله کمتر از 24 ساعت مانده به بازی با پیکان به حالت بحرانی درآورده است.

 

در این بین اما مدیران استقلال به استراماچونی قول داده اند که تا فردا مطالبات او را پرداخت می کنند اما این دلیل قانع کننده ای برای سرمربی ایتالیایی این تیم که در شرایط حرفه ای رشد کرده است نبوده و به همین دلیل نه خودش در تمرین حاضر شده و نه اجازه داده که دستیارانش در تمرین شرکت کنند. 

 

در تمرین امروز استقلال تنها بهزاد غلامپور به عنوان مربی حضور دارد و بازیکنان به صورت خود جوش و بدون حضور مربی تمرینات خود را انجام می دهند.

 

با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا استراماچونی حاضر می شود فردا روی نیمکت استقلال بنشیند یا آبی ها مجبور می شوند بدون حضور سرمربی به مصاف پیکان بروند.

 

 

1457847

 

1457846

 

1457845

 

تصاویری که تلگرام باشگاه استقلال ار آخرین تمرین این تیم در مجموعه ورزشی انقلاب منتشر کرده است.تیمی که بدون سرمربی و کادرفنی آماده یک بازی مهم لیگ می شود.



 تمرین استقلال بدون حضور استراماچونی و کادرفنی


 

دیدگاه‌ها