کد خبر : 1654421 | 17 آذر 1398 ساعت 21:31 | 106.1K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌مارتزیو هم نامه جنجالی استرا را منتشر کرد(عکس)

با گذشت چند ساعت از خبر فسخ قرارداد سرمربی و کادرفنی ایتالیایی استقلال، هنوز صحبت رسمی از سوی مدیران استقلال و یا خود این سرمربی انجام نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع لیگ نوزدهم و در جریان تمرینات پیش فصل، از جانلوکا دی‌ماتیزیو به عنوان یکی از اصلی ترین منابع رسمی برای اخبار استراماچونی سرمربی استقلال شنیده می شد، خبرنگاری که توئیت و خبرهایش البته حواشی زیادی برای آبی های پایتخت ساخت. پس از اینکه مدتی آرامش به کشتی آبی ها در لیگ آمد و این تیم در پایان هفته سیزدهم موفق شد صدرنشین جدول و اما امروز سرمربی شاکی آبی ها به همراه کمک هایش در تمرین حاضر نشدند تا شایعات زیادی پیرامونشان شنیده شود.


ساعتی قبل اما نامه ای در رسانه های ایرانی منتشر شد که خبر از جدایی استراماچونی می داد، سایت جانلوکا دی‌مارتزیو خبرنگار مشهور ایتالیایی با انتشار همین نامه و دادن خبر جدایی استراماچونی از استقلال، دوباره خبرهای استقلال و سرمربی آن را پوشش داد.


در نامه ای که این خبرنگار مشهور ایتالیایی در سایتش انتشار داده، این چنین نوشته شده است:


" آندره آ استراماچونی به همراه اعضای کادر فنی مارکو کیسر، سباستین لتو و عمر دانسی اعلام می کنند که به قراردادشان با باشگاه استقلال در روز 6 دسامبر 2019 پایان دادند. استراماچونی به همراه اعضای کادرفنی مایلند ازاین فرصت استفاده کرده و از بازیکنان تیم اول و سایر اعضای کادرفنی که عملکرد خیلی خوب و همکاری حرفه ای داشتند تشکر کند. چیزی که به تیم اجازه داد که علیرغم تمام مشکلاتی که وجود داشت به صدر جدول برسند.


آخرین مساله این است که سرمربی مایل است از همه هواداران فوق العاده استقلال به خاطر حمایت بینظیر و فوق العاده شان تشکر کند و برای همه آن ها موفقیتی را که شایسته آن هستند همراه تیم محبوب‌شان آرزومند است."

 

1457902

 

1457904

 

با گذشت چند ساعت از منتشر شدن چنین شایعه ای در فضای رسانه ای ایران و ایتالیا، هنوز مسئولان استقلال و یا استراماچونی سرمربی موفق استقلال مصاحبه در رد یا تایید این موضوع انجام نداده اند. هواداران استقلال ساعات پر از دلهره را تجربه می کنند، آنها نمی خواهند سرمربی محبوبشان که دوباره اقتدار را به باشگاهشان آورده از جمعشان جدا شود، باید منتظر ماند و دید آخر این ماجرا چه می شود.

 

1457903

دیدگاه‌ها