کد خبر : 1654481 | 18 آذر 1398 ساعت 10:39 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

جواد ابراهیمی به مدال نقره رسید

برنز جام آلانز روسیه بر گردن هرکول آملی

تیم منتخب کشتی آزاد ایران در رقابت های جام آلانز روسیه با یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود پایان داد.

برنز جام آلانز روسیه بر گردن هرکول آملی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه روزهای 16 و 17 آذرماه در شهر ولادی قفقاز روسیه برگزار شد و در پایان محمد جواد ابراهیمی در وزن 92 کیلوگرم به مدال نقره و امیرحسین زارع در وزن 125 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند. زارع 18 ساله که اخیرا نامی برای خودش دست و پا کرده، در دیدار رده بندی حریف نامدار آمریکایی خود را 10 بر صفر شکست داد تا بیش از پیش شایستگی های خود را ثابت کند.


زارع در نیمه نهایی در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب باتراز گازایف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در دیدار رده بندی با نتیجه 10 بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

 

1457992


در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی نیز که تا فینال قدرتمندانه پیش رفته بود، در یک مبارزه پر حرف و حدیث بازنده شد. ابراهیمی در دیدار فینال مقابل ماگومد کوربانوف از کشور روسیه با نتیجه 4 بر 2 مغلوب و به مدال نقره رسید. در ثانیه‌های پایانی این مسابقه در یک فعل و انفعال و با بازبینی فیلم، 2 امتیاز به کشتی گیر روس داده شد و کشتی به نفع وی به پایان رسید. این در حالی بود که کادر فنی و ابراهیمی به این امتیاز معترض بودند.


علیرضا سرلک در وزن 57 کیلوگرم، مجید داستان در وزن 61 کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلوگرم و عباس فروتن در وزن 97 کیلوگرم هم دست خالی این مسابقات را ترک کردند.

دیدگاه‌ها