کد خبر : 1654524 | 18 آذر 1398 ساعت 12:56 | 78K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای دسته جمعی نوشداروی بعد از مرگ است

سامره: استراماچونی فقط به خاطر پول نرفت

پیشکسوت استقلال با اشاره به این که حوصله چندانی برای صحبت ندارد مدعی شد سرمربی ایتالیایی تنها به خاطر پول نرفته است.

سامره: استراماچونی فقط به خاطر پول نرفت

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی در روزی از استقلال رفت که این تیم را بعد از سال ها به صدر جدول برگردانده بود تا شاگردان این مربی ایتالیایی مدعی اول قهرمانی لقب بگیرند. شوک جدایی استراماچونی به قدری سنگین و غیرقابل تحمل بود که باعث تحصن طرفداران مقابل ساختمان باشگاه شد.


علی سامره پیشکسوت محجوب استقلالی ها در واکنش به این اتفاق گفت:« واقعا شوکه شدم. به عنوان یک هوادار استقلال اصلا تصور نمی کردم تیم خوبی که با زحمت ساخته شده بود این گونه در کمتر از 48 ساعت از هم بپاشد».


او ادامه داد:« ضعف مدیریت در باشگاه از همان روزهایی که همه اعتراض می کردند، کاملا مشهود بود. اما کو گوش شنوا و حالا کار به اینجا رسید که شاکله استقلال از هم پاشیده شد. شک ندارم استراماچونی تنها به خاطر پول و مشکلات مالی فسخ نکرده است بلکه مشکلات دیگری در میان بوده که به زودی همه چیز روشن خواهد شد».


مهاجم سابق استقلالی ها در ادامه تصریح کرد:« وقتی به سابقه اعتراضات استراماچونی و گله های او در این هفته ها دقت می کنیم پی می بریم که او مشکلات و ضعف های زیادی را در باشگاه دید و وقتی پی برد کسی به توصیه ها و خواسته های او توجه نمی کند این تصمیم را گرفت. پول برای مربی حرفه ای اولویت اول نیست چون برای یکی مثل استراماچونی نتیجه گرفتن و موفقیت در تیمی که انتخاب کرده بسیار بیشتر اهمیت دارد. وقتی دید مشکل اول حل نشده است و حالا این مشکل به عدد 10 تا 15 رسیده تاب تحمل نیاورد و رفت چون مردان حرفه ای نمی توانند خودشان را با این شرایط وفق بدهند».


سامره وقتی با این سئوال ما در خصوص استعفای دسته جمعی مدیریت باشگاه روبرو شد، گفت:« به نظرم الان همه مدیران باید به این خواسته به‌حق طرفداران احترام بگذارند. مسلما اگر بتوانند استراماچونی را برگردانند که کار اولیه را انجام دادند اما اگر نتوانند باید بروند گرچه این استعفا همچون نوشداروی بعد از مرگ سهراب است چون رفتن این مدیران آن هم بعد از ویران کردن استقلال دیگر چاره کار هم نخواهد شد».

دیدگاه‌ها