کد خبر : 1654628 | 18 آذر 1398 ساعت 17:29 | 486.8K بازدید | 0 دیدگاه

اگر شرایط مهیا باشد

استراماچونی: همین فردا به تهران برمی‌گردم

سرمربی مستعفی استقلال نسبت به جدایی از این تیم در گفت و گو با اسکای واکنش نشان داد.

استراماچونی: همین فردا به تهران برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال که قرارداد خود را روز یکشنبه با آبی ها فسخ کرد تا روز دوشنبه تهران را ترک کند و در دیدار با پیکان روی نیمکت آبی ها حضور پیدا نکند در گفت و گو با اسکای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد؛ واکنشی که مطمئنا برای هواداران و مدیران استقلال یک اتفاق مثبت و امیدوار کننده خواهد بود.


استراماچونی در گفت و گو با اسکای ایتالیا بعد از جدایی از استقلال تصریح کرد: من بسیار ناراحت هستم که این ماجراجویی فوق العاده در فوتبال آسیا به این شکل به پایان رسید و بابت اتخاذ این تصمیم بسیار متاسف هستم. این تصمیم بیشتر به دلیل مسائل سیاسی و نه فوتبالی اتخاذ شد.

 

او در ادامه با اشاره به تصمیم خود برای پایان قرارداد با استقلال و جدایی از این تیم، عنوان کرد: ما متاسفانه مجبور شدیم به قرارداد خود پایان دهیم زیرا ما حرفه ای هستیم و فیفا قوانین زیادی در موضوع عدم تعهد باشگاه ها به مفاد قرارداد دارد.

سرمربی ایتالیایی با اشاره به موفقیت های خود در استقلال، دلیل اصلی جدایی را مسائلی به جز موضوعات فوتبالی معرفی کرده است. وی در بخش بعدی صحبت های خود اضافه کرد: استقلال بعد از 6 سال به صدر جدول رسید و بعد از شروع دشواری که داشتیم، تیم به شرایط خوبی رسیده بود اما به دلیل مشکلات سیاسی که در ایران است روی فوتبال و مدیریت آن تاثیر گذاشته و باعث شد تا من این تصمیم را اتخاذ کنم.

استراماچونی درباره حضور در ایران و تجربه کار در استقلال بیان کرد: حضور در ایران تجربه بسیار مثبتی بود و ما میلیون ها هوادار در سراسر آسیا داشتیم و در هر مسابقه برابر هزاران تماشاگر که حمایت باور نکردنی داشتند، بازی می کردیم. افتخار می کنم که توانستم در تیم قهرمان آسیا حضور داشت باشم.


پایان این گفت و گو اما با یک جمله ی امیدوار کننده برای آبی های تهرانی همراه بود؛ جمله ای که می تواند آبی بر روی آتش مشکلات این باشگاه باشد. استراماچونی این مصاحبه را با این جمله به پایان برد: اگر شرایط درست شود، من همین فردا به تهران باز می گردم.

باشگاه استقلال پیش از این نیز منبع مورد نظر برای پرداخت مطالبات این سرمربی ایتالیایی را فراهم کرده بود و تنها موضوع انتقال پول به حساب این سرمربی برای آبی ها تبدیل به یک معضل شده بود و حالا به نظر می رسد با چراغ سبز این سرمربی ایتالیایی، آبی ها با وجود فضای به وجود آمده و البته ورود وزارت ورزش و جوانان و البته کمک های وزرات امور خارجه هر چه سریعتر رقم مورد نظر را به حساب این سرمربی واریز کنند تا معضل بزرگ آبی ها برطرف شود.

دیدگاه‌ها