کد خبر : 1654549 | 18 آذر 1398 ساعت 14:27 | 3.1K بازدید | 0 دیدگاه

بیگی: توپ‌های ما گل را دوست ندارد!

هافبک سایپا امیدوار است بدشانسی‌های این تیم در دیدار با نفت مسجدسلیمان به پایان برسد.

بیگی: توپ‌های ما گل را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، سعید بیگی درباره شرایط سایپا اظهار کرد: تمرینات خوبی برگزار می‌کنیم، تمام مجموعه باشگاه، مربیان و بازیکنان همدل هستیم و به نظرم حتی از لحاظ فنی شرایط مناسبی داریم ولی تنها به خاطر بدشانسی نتوانستیم در بازی‌های گذشته موفق شویم که مطمئنا این روند در همین نیم‌فصل تمام خواهد شد.

 

او درمورد دیدار فردای سایپا برابر نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: اگر بازی‌های گذشته ما را دیده باشید، می‌دانید که بیشتر از تمام حریفان موقعیت ایجاد کردیم و کمتر به آنها فرصت دادیم ولی فقط به گل نرسیدیم. از طرفی می‌دانیم که نفت در این فصل بازنده نشده ولی آنالیز خوبی از این تیم داشتیم و می‌خواهیم با تمام توان وارد این بازی شویم تا با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس برویم.

 

هافبک سایپا درخصوص دلیل عدم گلزنی سایپا در هفته‌های اخیر گفت: ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم، بیشتر از حریفان مالکیت توپ داریم و بیشتر موقعیت ایجاد می‌کنیم. باید کمی در زدن ضربات آخر دقت داشته باشیم ولی از نظر من بیشتر از همه، بدشانس هستیم. البته فکر کنم توپ‌های ما گل را دوست ندارد چون نمی‌شود این تعداد بازی پشت سر هم موقعیت درست کنید ولی گل نزنید. امیدوار هستیم فردا این مشکل برطرف شود.

 

بیگی ادامه داد: از اول فصل که به سایپا آمدم، انگیزه زیادی داشتیم و تمام تلاشم را در تمرینات انجام دادم تا به ترکیب تیم برسم. خدا را شکر آقای صادقی نیز به همه بازیکنان به یک چشم نگاه می‌کند و هر کسی در تمرینات بهتر باشد را در زمین قرار می‌دهد. مطمئنا از فرصتی که در این فصل به من داده، استفاده می‌کنم و پاسخ اعتمادشان را می‌دهم. هیچ تیمی به اندازه ما بازیکن جوان و نفراتی که امسال تازه به لیگ برتر آمدند را ندارد و با این شرایط آقای صادقی چنین ریسکی را پذیرفته تا از این بازیکنان استفاده کند.

 

او پیرامون تقابل با تیم سابق خود در بازی فردا گفت: من روزهای خوب و خاطرات خوشی در نفت MIS و در کنار تماشاگران خونگرم و دوست‌داشتنی مسجدسلیمان داشتم و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کردم ولی الان بازیکن سایپا هستم و با احترام به نفت و هواداران خوبش، هر کاری برای موفقیت سایپا در این بازی انجام می‌دهم.

 

 

1458119

دیدگاه‌ها