کد خبر : 1654550 | 18 آذر 1398 ساعت 14:29 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

نارنجی‌هایی که گل نمی‌خورند، نفتی که نمی‌بازد!

شاگردان مهدی تارتار و ابراهیم صادقی در حالی برابر هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم در کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نفت مسجدسلیمان در این فصل هیچ شکستی متحمل نشده و در ۱۳ مسابقه اخیرش به سه برد و ۱۰ مساوی دست پیدا کرده، اما آنها فردا در شرایطی مقابل سایپا قرار می‌گیرند که حریفشان هم از نظر بسته نگه داشتن دروازه موفق بوده و تنها مشکل گلزنی داشته است.

 

سایپا در هفته‌های هشتم تا سیزدهم با حضور حامد فلاح‌زاده درون دروازه موفق شده برابر تیم‌های سپاهان، شهرخودرو، شاهین بوشهر و فولاد خوزستان دروازه خود را در ۴ مسابقه از ۶ دیدار گذشته‌اش بسته نگه دارد و تنها ۲ گل در دیدار با پیکان و ماشین‌سازی دریافت کند که البته یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

 

1458097

 

فلاح‌زاده که در ۱۰ مسابقه این فصل برای سایپا به میدان رفته و توانسته در نیمی از بازی‌ها دروازه خود را بسته نگه دارد، اکنون به دنبال ثبت ششمین کلین‌شیت در دیدار فردا مقابل نفت مسجدسلیمان است تا علاوه بر حفظ این روند، در کسب امتیاز نارنجی پوشان در این بازی خارج از خانه نیز موثر ظاهر شود.

 

در آن سوی میدان نیز نفت مسجدسلیمان در هفت مسابقه اخیرش هیچ گلی دریافت نکرده و سعی در حفظ این روند دارد که البته آنها نیز کار راحتی نخواهند داشت چراکه سایپا در تلاش برای کسب پیروزی پس از ۹ هفته است تا از پایین جدول جدا شود.

دیدگاه‌ها