کد خبر : 1654555 | 18 آذر 1398 ساعت 14:54 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: هیچ وقت به توانایی‌های کیتا شک نکردم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که نبی کیتا استعداد فوق العاده ای دارد و در آینده بهتر از این خواهد شد.

کلوپ: هیچ وقت به توانایی‌های کیتا شک نکردم

به گزارش "ورزش سه"، نبی کیتا در بازی ابتدای هفته لیورپول مقابل بورنموث نمایش درخشانی داشت و موفق شد آمار یک گل و یک پاس گل را به ثبت برساند تا به پیروزی تیمش کمک ویژه ای کرده باشد. تا به این جا اما فصل برای کیتا نا امید کننده آغاز شده است. کیتا از ابتدای فصل تنها در چهار بازی حضور ثابت داشته و در 5 دیدار نیز به شکل جایگزین وارد زمین شده است.

 

یورگن کلوپ اما معتقد است که وضعیت کیتا روز به روز بهتر خواهد شد. سرمربی آلمانی لیورپول در این باره گفت: " به طور کلی کیتا در زندگی خود بد شانس بوده است. او شروع خوبی داشت و همین موضوع باعث شد که انتقادات از او کاهش پیدا کند اما در نهایت دوباره مصدوم شد. وقتی بازیکنی در فرم نبی را مشاهده می کنید از خود سوال خواهید کرد که چرا او هر هفته بازی نمی کند؟ اما او به ناگهان مصدوم شد و تیم نیز در آن زمان فرم خوبی داشت. اگر شما جای من بودید تیم را تغییر می دادید؟"

 

 

1447122

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " به شکل کامل به کیتا اعتقاد و اعتماد دارم. با او خیلی حرف می زنم و به توانایی های او ایمان دارم. نبی یک انسان با استعداد فوق العاده است و بعد از مصدومیت تلاش خود را دو چندان کرده است."

دیدگاه‌ها