کد خبر : 1654609 | 18 آذر 1398 ساعت 16:54 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: از هواداران اینتر انتظار زیادی دارم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که هواداران این تیم می توانند کمک زیادی به این تیم برای پیروزی مقابل بارسلونا بکنند.

کونته: از هواداران اینتر انتظار زیادی دارم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا در یکی از حساس ترین بازی های فصل خود میزبان بارسلونا خواهد بود. بارسا پیش از این صعود خود را به عنوان صدرنشین به مرحله بعد قطعی کرده و احتمالا با ترکیبی از بازیکنان اصلی و ذخیره خود به میدان خواهد رفت؛ با این وجود اما قطعا شاگردان آنتونیو کونته کار سختی برای پیروزی و قطعی کردن صعود خود به مرحله بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

 

آنتونیو کونته دقایقی پیش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی اینتر مقابل بارسلونا شرکت کرد.

 

بازی مقابل بارسلونا؟

 

آخرین هفته رقابت ها است و بازی مهمی پیش روی ما خواهد بود. وقتی قرعه کشی انجام شد همه از قرعه سخت و دشوار حرف می زدند. با یک پیروزی به مرحله بعد خواهیم رفت و این یک مسئله غرور آفرین و مهم به حساب می آید. بارسلونا یکی ازقدرتمند ترین تیم های دنیا است. آنها یکی از چهار یا پنج تیمی هستند که فصل را برای کسب همه جام های ممکن آغاز می‌کنند؛ موضوعی که باعث می شود آن ها 22 بازیکن با کیفیت داشته باشند. خیال آن ها از صدرنشینی راحت است اما ما باید فقط به خودمان فکر کنیم و روی عملکردمان تمرکز داشته باشیم.

 

هدف اینتر؟

 

باید به روز زندگی کنیم، هدفم این است به بهترین شکل به تعطیلات کریسمس برسیم. اگر فردا پیروز شویم به مرحله بعد صعود خواهیم کرد و این موضوع باعث شجاعت و قدرت برای ادامه کار خواهد داد. فشار زیادی وجود دارد اما تیم مان باید بتواند چنین بازی هایی را پشت سر بگذارد. بیایید قدم به قدم پیش برویم و فعلا درباره آینده صحبت نکنیم.

 

 

 

1449125

 

 

شکست در بازی رفت؟

 

حدود دو ماه از بازی رفت گذشته است، تیم قدم های دیگری برداشته است. در بارسلونا با شجاعت بازی کردیم، اما در نهایت بارسلونا با نمایشی خوب پیروز شد. از آن زمان تا به حال رشد زیادی کرده ایم. بازیکنان مصدوم زیادی داریم و دیدار دشواری پیش روی ما است.

 

جو ورزشگاه؟

 

منتظر جو و انرژی بسیار مثبتی و فوق العاده ای در ورزشگاه هستیم. ازهواداران انتظار دارم به ما برای پیروزی در بازی فردا کمک کنند. از طرفداران اینتر انتظار زیادی دارم.

 

دیدگاه‌ها