کد خبر : 1654625 | 18 آذر 1398 ساعت 17:26 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

ما هم مثل هواداران ناراحتیم

نوازی: کسی بیاید که لیاقت استقلال را داشته باشد

برخی از پیشکسوتان استقلال هم مثل هواداران این تیم در شوک رفتن استراماچونی هستند.

نوازی: کسی بیاید که لیاقت استقلال را داشته باشد

به گزارش" ورزش سه" محمدنوازی بازیکن سابق استقلال امروز برای حمایت از تیم محبوبش به ورزشگاه آزادی رفته است. او هم مثل هواداران استقلال و دیگر علاقمندان به فوتبال در شوک فسخ قرارداد استراماچونی است. نوازی در این رابطه گفت:" شرایط سختی است. ما هم مثل هواداران نگران تیم هستیم. انشالله اتفاقات خوبی بیفتد."
او در ادامه با اشاره به اتفاقات رخ داده و نقش مدیران گفت:" من نمی دانم یک مدیر چکار باید بکند. آقای فتحی خواسته یا ناخواسته کارهایی کرده که  مهمترین اتفاق رسیدن به صدر جدول بود اما تا قهرمانی راه زیادی مانده است."

 

او افزود:" اما می بینیم که سرمربی تیم بدون هیچ گفت و گویی می رود در حالی آقای فتحی گفته بود نگران نباشید. امیدوارم دستکم در آینده تصمیمات خوبی گرفته شود. این مردم دارند اذیت می شوند. یک نفر باید بیاید که شایستگی استقلال را داشته باشد و به فکر مردم و تیم باشد."


نوازی در پاسخ به این سوال که فکر می کند چرا استراماچونی با استقلال فسخ کرد هم گفت:"  استراماچونی قرارداد داشته و باید ببینیم در متن قراردادش چه چیزی بوده که توانسته فسخ کند. او یک مربی حرفه ای است ، مثل داخلی ها و حتی شفر نیست. ایشان تصمیم گرفت و رفت. بازهم می گویم امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند. استراماچونی زحمت کشید و تیم را ساخت اما بدون هیچ خبر قبلی تیم را رها کرد."

دیدگاه‌ها