کد خبر : 1654638 | 18 آذر 1398 ساعت 17:49 | 44.9K بازدید | 0 دیدگاه

نگرفتن پنالتی اشتباه نبود انتخاب بود

گل محمدی: بیژن حیدری را باید بازخواست کنند

شهرخودرو در حالی برابر سپاهان به تساوی یک بر یک رسید که آن ها معتقدند داور دو پنالتی مسلمشان را نگرفته است.

گل محمدی: بیژن حیدری را باید بازخواست کنند

به گزارش" ورزش سه" یحیی گل محمدی معتقد است بیژن حیدری داور مسابقه شهرخودرو با سپاهان دو پنالتی این تیم را نگرفته است. یحیی که در پایان از اتفاقات بازی ناراحت بود در کنفرانس خبری گفت:"  بازی یکطرفه ای بود و تیم حریف در مجموع دو سه بار با پاس به دروازه ما نزدیک شدند ، دو سه کرنر هم زدند که یکی از آن ها گل شد."


او افزود:" بازی خوب و روان و هدفمندی را انجام دادیم اما در خلاف جهت جریان بازی گل خوردیم. بعد از آن با حوصله خوبی بازی کردیم و گل زدیم. میتوانستیم بازی را راحت ببریم اما اتفاقاتی در بازی می افتد که از دست ما خارج است."


یحیی همچنین گفت:"  این همه تمرین می کنید زحمت می کشید تیم را برای یک مسابقه بزرگ آماده می کنید، خوب بازی می کنید اما پنالتی را نمی گیرند. متاسفم برای تیم داوری که تنها کسانی بودند که پنالتی ما را ندیدند.متاسفم برای آقای حیدری. اسم این ندیدن را اشتباه نمی گذارم. باید از او بازخواست کنند چرا حق یک تیم را به این راحتی ضایع کرد. ما شکایت خودمان را صددرصد به کمیته داوران خواهیم فرستاد و از ایشان و تیم داوری شکایت می کنیم. باید جوابگو باشند. چرا راحت حق این تیم زحمت کش و بچه های جوان و  بخش خصوصی که هزینه می کند را با سوت های بیجا از بین ببرند."


او ادامه داد:" واقعا دردناک است. جا دارد از هواداران تشکر کنم. فوتبال خوبی را دیدند اما نتوانستند به خاطر این اتفاقات برد تیم را ببینند. تشکر می کنم از آن ها به خاطر حضورشان در ورزشگاه ، امروز می توانست ورزشگاه پر باشد اما برخی اتفاقات می افتد که از دست ما خارج است. مسئولین شهری هم خیلی شاید علاقه ندارند که این تیم موفق باشد. تیمی مثل استقلال بلیط را یک سوم می کند برای اینکه بازی با ما شصت هفتاد تماشاچی بیاید ما کم می کنیم که نیایند. این جای تاسف دارد برای مسئولین شهری.  این مسایل بی انگیزگی به وجود می آورد. برای مردم این شهر این انتظار را داریم که از طرف مسئولین حمایت شویم. باید کاری کنند تماشاچی اینجا پر شود نه اینکه کم شود. واقعا جای تاسف دارد نمی دانم باید چه بگویم."


گل محمدی در پاسخ به خبرنگاری که در باره مهندسی بازی ها پرسید گفت:"  شان و شخصیت داورها را بایدحفظ کرد. نیامدیم اینجا تا به کسی توهین کنیم اما آمدیم از حقمان دفاع کنیم. بازی با استقلال دو تا از بازیکنان حریف باید اخراج می شدند اما این مسئله خیلی راحت در هیاهوی برد استقلال و هوادارانی که بودند گم شد. اگر این اتفاقات در آزادی و یا اصفهان می افتاد کدام داور جرات می کرد این ها را نگیرد. خود آقای حیدری امکان نداشت از این صحنه ها بگذرد." او اضافه کرد:" من واقعا متاسفم برای خود حیدری ، او به صحنه ها خیلی نزدیک بود.من اسمش را اشتباه نمی گذارم این انتخاب است برای نگرفتن پنالتی." او در پایان هم گفت:" یک سری صحبت ها اگر انجام شود بحث کمیته انضباطی و اخلاق وسط می آید. خودم دوست ندارم تمرکزم از تیم به هم بخورد و به مسایلی غیر از فوتبال فکر کنم. در هر صورت خیلی چیزها امروز مشخص بود. من نمی توانم تجزیه و تحلیل بیشتری کنم چون بار حقوقی دارد. دوستان دست به نقد هم هستند و  سریع حکم صادر می کنند."

 

دیدگاه‌ها