کد خبر : 1654803 | 19 آذر 1398 ساعت 10:26 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: زلاتان به بولونیا منتقل نخواهد شد

درحالیکه شایعات درباره مقصد احتمالی زلاتان ابراهیموویچ به اوج رسیده، مدیر باشگاه بولونیا پیوستن ستاره سوئدی به بولونیا را رد کرده و به این ترتیب این باشگاه از گزینه‌های موجود خارج شده است.

رسمی: زلاتان به بولونیا منتقل نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه در چند صباح اخیر شایعات درباره مقصد بعدی زلاتان ابراهیموویچ به اوج رسیده و از چند باشگاه مثل آث میلان، ناپولی و بولونیا به عنوان باشگاه‌های آینده او نام برده شده است، مدیر باشگاه بولونیا می‌گوید زلاتان به این باشگاه ملحق نخواهد شد و به این ترتیب نام بولونیا از فهرست گزینه‌های او خارج شده است.

 

1456323

 

والتر ساباتینی، مدیر باشگاه ایتالیایی بولونیا در گفتگو با توتو مرکاتو گفت:" ابراهیموویچ به بولونیا نمی‌آید. او تصمیم گرفته که به گزینه‌های دیگر فکر کند".

 

با این تفاصیل به نظر می‌رسد فعلا احتمال انتقال زلاتان به میلان که یکی از تیمهای سابق او است بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد. او دو سال در سن‌سیرو با پیراهن میلان به میدان رفته و با این تیم یک بار فاتح اسکودتو شده است.

 

اما گفته می‌شود باشگاه ناپولی هم بیکار ننشسته و به این ستاره کهنه‌کار سوئدی پیشنهاد قراردادی 18ماهه داده است.

 

دیروز کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی هم درباره احتمال پیوستن زلاتان به این تیم گفته بود:" من امروز با ایبرا صحبت نکرده‌ام ولی دیروز عصر با او حرف زدم. او به من گفت که در حال حاضر در لس‌آنجلس است و شرایط ایده‌آلی دارد و از همه چیز راضی است".

 

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های زلاتان هم روز یکشنبه گفته بود بازگشت زلاتان به ایتالیا قطعی نیست و کسی نگفته که او حتما به یک تیم ایتالیایی ملحق خواهد شد.

دیدگاه‌ها