کد خبر : 1656054 | 25 آذر 1398 ساعت 09:39 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی استخدام زلاتان در ماه ژانویه را رد کرد

مالک باشگاه ناپولی احتمال به خدمت گرفتن زلاتان ابراهیموویچ توسط این باشگاه در ماه ژانویه را رد کرده و می‌گوید ناپولی در دوران گتوزو باید از صفر شروع کرده و خود را بازسازی کند.

ناپولی استخدام زلاتان در ماه ژانویه را رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، اورلیو دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی احتمال به خدمت گرفتن زلاتان ابراهیموویچ توسط این باشگاه در ماه ژانویه را رد کرده و می‌گوید ناپولی در دوران گنارو گتوزو، سرمربی جدیدش که جانشین کارلو آنچلوتی در این تیم شده باید از صفر شروع کرده و تیم را بازسازی کند.

 

1460608

 

ابراهیموویچ بعد از ترک باشگاه آمریکایی لس‌آنجلس گلکسی در حال حاضر یک بازیکن آزاد است و در این مدت شایعات زیادی درباره بازگشت او به سری آ مطرح بوده و از ناپولی و میلان به عنوان مقاصد احتمالی او در ایتالیا نام برده شده است. با اینکه بیشتر گمانه‌زنی‌ها حاکی از بازگشت زلاتان به تیم سابقش میلان است ولی منصوب شدن دوست او گتوزو به عنوان سرمربی جدید ناپولی باعث شد خیلی‌ها این احتمال را مطرح کنند که حالا احتمال انتقال اسطوره سوئدی به ناپولی بیشتر از همیشه شده است. حتی گفته شد پیش از اخراج آنچلوتی، باشگاه ناپولی یک قرارداد 18ماه به زلاتان پیشنهاد داده بوده.

 

اما دی‌لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت:" زلاتان آدم بزرگی است که شخصیت قوی‌ای دارد. ما زمانی که آنچلوتی هدایت تیم را به عهده داشت درباره زلاتان فکر کردیم و فکر می‌کردیم باید در باشگاه ما نقش بازی کند ولی حالا من قبل از اینکه به او فکر کنم اولویت‌های دیگری هم دارم. چون ما حالا تیمی داریم که باید در یک سیستم متفاوت بازی کند که با سیستم قبلی متفاوت است و نباید اجازه بدهیم اتفاقی که در بازی پارما برایمان افتاد تکرار شود".

 

1460607

 

مالک ناپولی در ادامه گفت:" فعلا باید تمرکزمان فقط روی داشته‌هایمان باشد و همینطور تقویت خط هافبک. باعث تاسف است که همه کارهایی که برای آنچلوتی کرده بودیم حالا باید کنار گذاشته شود و مجبوریم با ایده‌های گتوزو از صفر شروع کنیم. درست است که باید از صفر شروع کنیم ولی ما از نظر شور و شوق و اشتیاق کمبودی نداریم".

 

دی‌لورنتیس درباره اخراج آنچلوتی سرمربی سابق این تیم بلافاصله بعد از آنکه ناپولی را به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان رساند، اقدامی که تعجب بسیاری در سراسر دنیا برانگیخت گفت:" فقط می‌توانم برای آنچلوتی آرزوی موفقیت کنم. او یک انسان خارق‌العاده و دوست معرکه‌ای است. وقتی به آخر فصل رسیدیم، همه چیز را از نظر خواهیم گذراند و خواهیم دید که چه اشتباهاتی انجام شده یا آن زمان چه چیزهایی اشتباه بوده است. آنجا به صورت مشخص همه چیز را بررسی خواهیم کرد".

 

 

دیدگاه‌ها