کد خبر : 1654864 | 19 آذر 1398 ساعت 15:01 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

ژوزه بوسینگوا:

لمپارد بهترین شخصی بوده که با او کار کرده ام

ژوزه بوسینگوا، بازیکن سابق چلسی، معتقد است که این تیم با هدایت فرانک لمپارد موفقیت های ویژه ای به دست خواهد آورد.

لمپارد بهترین شخصی بوده که با او کار کرده ام

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد در تابستان هدایت چلسی را بر عهده گرفت و این بار به عنوان سرمربی به استمفوردبریج بازگشت. چلسی با وجود مشکلات فراوان و محرومیت از نقل و انتقالات تابستانی تا به اینجای فصل نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است و در لیگ قهرمانان اروپا نیز شانس خوبی برای صعود به مرحله بعد دارد.

 

بوسینگوا، ستاره سابق و پرتغالی چلسی، در مصاحبه ای به تمجید از فرانک لمپارد و عملکردش در چلسی پرداخته است. او در این باره گفت: "من اطمینان دارم که فرانک مثل سال 2012 تیم را به سوی لحظات پر افتخار و فوق العاده ای سوق خواهد داد. فرانک بهترین شخصی بوده که من با او کار کرده ام. هیچ شکی به توانایی ها و تعهدات او ندارم و مطمئن هستم که با چلسی موفق خواهد شد. "

 

 

1455400

 

 

بوسینگوا در ادامه گفت: " او به جوانان یاد خواهد داد که بازی کردن در چلسی چه معنا و ارزشی دارد. فرانک این اعتماد به نفس را به چلسی برای نه تنها موفقیت در انگلیس بلکه موفقیت در اروپا نیز خواهد داد. چیزی که لمپارد به این تیم اضافه می کند آزادی بازیکنان و برداشته شدن فشار و استرس از روی آن ها است. او انسان آرام و خونسردی است. او در زمان بازی هیچ گاه صدایش را بلند نمی کرد و طوری عمل می کرد که هر کاری از دستش بر می آمد. لمپارد همیشه گزینه فوق العاده ای برای چلسی است و در حال حاضر نیز در مسیر کاری خوب حرکت می کند."

دیدگاه‌ها