کد خبر : 1654869 | 19 آذر 1398 ساعت 15:21 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش میرر

سیتی در حال آماده شدن برای دوران پس از گواردیولا

سران منچسترسیتی به این باور رسیده اند که این آخرین فصل حضور پپ گواردیولا روی نیمکت تیم شان خواهد بود.

سیتی در حال آماده شدن برای دوران پس از گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی خود را برای دوران پس از پپ گواردیولا مهیا می کند. در این باشگاه معتقدند که پپ در انتهای فصل جدا خواهد شد و تحرکات لازم برای ساختن تیمی که بتواند بدون پپ نیز به مسیر پیشرفت ادامه دهد، شروع شده است.

گواردیولا هرگز در هیچ باشگاهی بیش از 4 سال دوام نیاورده است و او اکنون در چهارمین سال حضورش در سیتی به سر می برد. سرمربی کاتالان اخیرا و در پاسخ به سوالی در مورد تمدید قراردادش گفت:« در سیتی بسیار راحت هستم و برای اینکه 5 سال در باشگاهی به کار ادامه دهید، نتایج بسیار تعیین کننده خواهد بود. ببینیم دستاوردمان در انتهای فصل چه خواهد بود.»

 

 

1457137

 

 

بدون شک جدایی پپ گواردیولا از سیتی که تا همینجا دو قهرمانی متوالی لیگ را برای این باشگاه به ارمغان آورده، تبعات خاص خود را خواهد داشت و سیتیزن ها را وارد دورانی جدید و متفاوت خواهد کرد.

سران سیتی البته قصد دارند همین مسیر پیشرفت را ادامه دهند و در صورت جدایی پپ، یک سرمربی نزدیک به فلسفه گواردیولا را جایگزین خواهند کرد و بعید نیست میکل آرتتا(دستیار پپ) سرمربی بعدی لقب بگیرد. همچنین پروژه جوان گرایی نیز در سیتی استارت خواهد خورد و بازیکنانی مثل فرناندینیو جای خود را به استعدادهای جوان خواهند داد.

 

سیتی در لیگ برتر 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین اختلاف دارد و مشکل بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. امید پپ به فتح لیگ قهرمانان است و بعید نیست در صورت قهرمانی سیتی در این جام، جدایی پپ نیز قطعی شود. در واقع هدف اصلی سران سیتی از همکاری با پپ در سال 2016 نیز قهرمانی چمپیونزلیگ بود. در هر صورت هنوز چند ماهی باقی مانده تا متوجه شویم پپ با سیتی ادامه خواهد داد یا خیر.

 

 

1453654

 

 

دیدگاه‌ها