کد خبر : 1655401 | 22 آذر 1398 ساعت 10:50 | 95.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش دیلی‌میل درباره سرنوشت احتمالی پپ در سیتی

جابجایی بزرگ گواردیولا- پوچتینو در پایان فصل؟

دیلی‌میل می‌گوید در قرارداد گواردیولا با سیتی یک بند آزادسازی سری وجود دارد که به او امکان می‌دهد در پایان فصل این تیم را ترک کند و در این صورت ممکن است پوچتینو جانشین او شود.

جابجایی بزرگ گواردیولا- پوچتینو در پایان فصل؟

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد در قرارداد پپ گواردیولا و منچسترسیتی یک بند آزادسازی سری وجود دارد که بر اساس آن ممکن است پپ در پایان فصل جاری سیتی را ترک کند. این روزنامه می‌گوید با اینکه مدیران سیتی معتقدند می‌توانند گواردیولا تا پایان قراردادش حفظ کنند ولی از سوی دیگر اکثریت مدیریت این تیم به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام علاقه‌مند هستند.

 

1459438

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، گواردیولا سال گذشته قراردادش را با سیتی تا سال 2021 تمدید کرد ولی در این الحاقیه به قرارداد او یک بند آزادسازی سری وجود دارد که به او امکان می‌دهد در صورت برآورده کردن بعضی شرط‌ها، باشگاه را ترک کند. با اینحال مدیران سیتی معتقدند با وجود نمایشهای دور از انتظار سیتی در فصل جاری که باعث شده این تیم تا اینجای فصل 14 امتیاز با لیورپول صدرنشین در لیگ برتر فاصله داشته باشد، ولی گواردیولا به قرارداد خود پایبند خواهد ماند.

 

اما دیلی‌میل می‌گوید مدیران سیتی حاضر نیستند همه چیز را به شانس واگذار کنند و از هم‌اکنون به دنبال برنامه‌هایی هستند تا در صورت از دست دادن گواردیولا خود را در مقابل عمل انجام شده نبینند. این زمانی جالب‌تر می‌شود که دیلی‌میل می‌گوید اکثر مدیران سیتی علاقه زیادی به مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام دارند که بعد از اخراج از این تیم همچنان بدون تیم است.

 

1459435

 

نتایج دور از انتظار سیتی در فصل جاری گواردیولا را در این تیم تحت فشار گذاشته به خصوص بعد از شکست در دربی شهر منچستر، مقابل یونایتد که عملا همه امیدها به کسب سومین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر را نقش بر آب کرد. با اینحال سیتیزن‌ها همچنان امیدوار به کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان هستند و از گروه‌شان در این رقابتها به راحتی به مرحله حذفی صعود کرده‌اند.

 

1459433

 

گواردیولا 48ساله که چهارمین فصل حضورش در سیتی را پشت سر می‌گذارد ماه پیش گفته بود از امضای یک قرارداد جدید با این تیم استقبال می‌کند. پپ پیش از پیوستن به سیتی چهار سال در بارسلونا سرمربی‌گری می‌کرد و با این تیم سه بار فاتح لالیگا و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد. او سپس به بایرن مونیخ پیوست و در سه فصل حضورش در مونیخ سه بار فاتح بوندس‌لیگا شد. او سپس در سال 2016 جانشین مائوئل پیگرینی در سیتی شد، در فصل اول با این تیم به مقام سومی لیگ برتر رسید و در دو فصل بعدی دو قهرمانی پیاپی برای سیتیزن‌ها بدست آورد.

 

دیدگاه‌ها