کد خبر : 1654898 | 19 آذر 1398 ساعت 16:44 | 39.1K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو در مصاحبه با رئال مادرید تی وی

اولین بار که زیدان را دیدم، لرزیدم

روردیگو گوئس بدون شک یکی از پدیده های فصل رئال بوده و با اعتماد زیدان توانسته به ترکیب اصلی نیز راه یابد.

 اولین بار که زیدان را دیدم، لرزیدم

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو  از سانتوس به رئال پیوست و پس از یک سال حضور قرضی در تیم سابقش، از تابستان امسال به رئال اضافه شد. او در ابتدای فصل حتی برای تیم دوم رئال هم به میدان رفت ولی وقتی به او اعتماد شد، توانست در تیم اول خوش بدرخشد و حالا اغلب در ترکیب ثابت رئال قرار می گیرد و زیدان به وی اعتماد ویژه ای دارد.

 

رودریگو در مصاحبه با تلویزیون رئال گفت:« بچه که بودم، همیشه در کوچه مشغول فوتبال بودم و باید بگویم که کمی جاه طلبی بیشتری نسبت به دوستانم داشتم. من بهترین بازیکن تیم بودم و همیشه گل های زیادی می زدم. تخصصم نیز لایی زدن بود.»

 

 

1447425

 

 

پیشنهاد رئال:«ابتدا باور نمی کردم و فکر می کردم همه چیز یک شوخی است تا اینکه پدرم گفت که پیشنهاد واقعیت دارد. در برزیل ما یک تیم محبوب داخلی داریم و یک تیم محبوب خارجی. تیم مورد علاقه خارجی من همیشه رئال بود و رویایم بازی برای این تیم بود که به واقعیت پیوست. یک سال قبل از پیوستن به رئال، آموزش اسپانیایی را شروع کردم.»

 

زیدان:« من همیشه فیلم بازی های او را تماشا می کردم و اعتراف می کنم وقتی برای اولین بار او را دیدم، به خودم لرزیدم.»

 

 

1458604

 

 

وینیسیوس:«او در روند تطابق پذیری من با رئال بسیار تاثیرگذار بود. آدم بسیار خوش شانسی هستم که دوستی مثل وینیسیوس دارم.»

 

هازارد:« در صفحه فیسبوکم عکسی از ادن هازارد داشتم. او مثل برزیلی هاست. روز بازی با گالاتاسرای که هت تریک کردم، ادن به من گفت که باید 4 گل می زدی.»

 

 

دیدگاه‌ها