کد خبر : 1655024 | 20 آذر 1398 ساعت 08:36 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریکانی: گزینه قهرمانی نیم فصل هستیم

کاپیتان تیم نفت می گوید هر دو پنالتی گرفته شده توسط داور در بازی روز گذشته برابر شاهین صحیح اعلام شده است.

ریکانی: گزینه قهرمانی نیم فصل هستیم

به گزارش "ورزش سه"، طالب ریکانی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره دیدار روز گذشته تیمشان برابر شاهین بوشهر گفت: می دانستیم بازی سختی برابر شاهین داریم، از قبل پیش بینی کرده بودیم. شاهین بوشهر در چهار بازی قبل شکست نخورده بود و مساوی داشت. در طول هفته برنامه داشتیم، می توانستیم برنده بازی باشیم. بهتر از این تیم بودیم، موقعیت های بیشتری داشتیم و اگر دقت می‌کردیم می توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هوادارانی که 700کیلومتر راه آمده بودند را خوشحال کنیم. یک امتیاز  در مجموع خوب است، هنوز بالای جدول هستیم و مدعی قهرمانی در نیم فصل اول هستیم. یک بازی کمتر داریم و امیدواریم در بازی با ماشین سازی پیروز شویم و خودمان را در کورس قهرمانی نگه داریم.

 

کاپیتان نفت همچنین درباره داوری دیدار با شاهین افزود: در دوران ورزشی خودم هیچگاه در مورد داور اعتراض خاصی نکرده ام، اما فکر می کنم هر دو پنالتی صحیح اعلام شد و البته نظر نهایی را کارشناسان داوری اعلام می کنند.

 

ریکانی همچنین درباره دریافتی اخیرشان گفت: درست است که 18 درصد پول گرفته ایم اما ما بعد از چند وقت این دریافتی را داشته ایم؟ ما 9 ماه پول نگرفته بودیم. از پارسال هنوز 35 درصد طلب داریم و امسال همین اندازه کم گرفته ایم. امیدوارم مشکل بزرگ ما حل شود و بتوانیم تیم را برای قهرمانی و یا سهمیه آسیایی جلو ببریم.

 

وی افزود: چگونه وقتی یک مربی خارجی وقتی می خواهد برود، کل ایران آماده باش می شوند از وزیر و وزارت و ... همه دست به دست هم می دهند تا مربی به تیمش برگردد اما ما 9 ماه است که در سر خودمان می زنیم که هیچ دریافتی نداشته ایم اما هیچکس جوابگو نبود و به ما کمک نکرد. مگر مردم مظلوم آبادان چه گناهی کرده اند؟ مگر 8 سال جنگ نکردیم؟ 8سال توپ و تانک بالا سر ما بود، دل خوشی این مردم همین فوتبال است. چطور می شود وقتی یکی از منابع درآمد اصلی کشور آبادان است اما هیچکس کمکی به تیمشان نمی کند، صنعت نفت عشق مردم آبادان است.

 

وی در انتها درباره ماشین سازی نیز گفت: بازی خیلی سختی است اما امتیاز بزرگی داریم، ما در این دیدار هواداران را داریم که پشتمان هستد و از ما حمایت می کنند. انشالله بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم و دلشان را شاد کنیم. ماشین سازی در بازی قبل تیمی را شکست داده که قیمت دو سه بازیکنشان، به اندازه تمام بودجه ماست. این تیم را به هیچ وجه دست کم نمی‌گیریم و تنها به سه امتیاز فکر می کنیم.

دیدگاه‌ها